Unboxing: KOREA BOX – Mai 2019

Jeg er fremdeles en svært tilfreds abonnent av Korea Box, og har vært det i ca et helt år allerede. Som regel vet jeg på forhånd hva jeg får i hver boks, fordi de tar bilde av boksen med navn, adresse og innhold når de sender den ut, og da kan jeg se det står i koreanske bokstaver hva som ligger oppi. Jeg kan alltids velge å ikke lese det hvis jeg ønsker å bli mer overrasket når jeg får den, men jeg lar nysgjerrigheten min som regel ta overhånd, så inntil videre kommer jeg til å lese hva jeg får før jeg mottar esken, hehe. Som jeg av og til har gjort tidligere, vil jeg også denne gangen vise innholdet i månedens Korea Box.

Som vanlig åpnet jeg esken, og det første jeg fikk se er brosjyren som følger med i hver eske. På andre siden av dette arket står det informasjon om Koreansk kultur, og man får sjansen til å muligens lære noe man ikke visste fra før av. Denne måneden sto det litt om hva våren betyr for musikken i Korea, og hvordan de forbinder våren med kjærlighet, og at musikken gjerne tar inspirasjon fra dette.

I tillegg mottok jeg som alltid et håndskrevet notat, som jeg alltid setter like stor pris på. Synes det er utrolig at hun som driver dette firmaet tar seg tid til det til hver eneste kunde. Det er jo bare utrolig koselig!

Månedens eske inneholdt som vanlig et K-Pop album, og i dette tilfellet NCT Dream sitt seneste “We Go Up”-mini album, som jeg har ønsket meg lenge, men aldri unnet meg selv å kjøpe. Passet dermed bra at jeg fikk det i månedens eske! I tillegg fikk jeg en koreansk snack jeg ikke har prøvd før. Jeg får som regel en type snacks i hver eneste eske, men har aldri fått det samme to ganger, så jeg gleder meg til å teste! Det siste jeg fikk i denne esken var en liten boks med lokk, der GOT7 pryder lokket, hehe. Jeg elsker GOT7, og synes slike småting er kjempesøte. Tenker kanskje å oppbevare hårstrikker og spenner i denne på badet, ettersom jeg faktisk trenger noe å oppbevare slikt i så jeg ikke mister det. Har akkumulert en god del spenner og strikker i det siste, nemlig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg