TOPP 15 KPOP-SANGER FRA JANUAR

Hver måned pleier jeg å lage en video med de sangene jeg har hørt på og likt best fra måneden som var, og det har jeg jo selvsagt gjort denne måneden også. Alle sangene er gitt ut i januar, og selv om det var flere sanger som kom ut den måneden, så er det disse jeg tok meg tiden til å høre på og dessuten mange ganger. Har i ettertid, som alltid, oppdaget flere sanger jeg likte fra januar, men siden jeg ikke tok meg tiden til å høre på de I januar, blir det vanskelig å inkludere dem nå. Uansett håper jeg dere liker videoen, og at dere kanskje til og med finner en sang dere liker.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg