Tid for å feire!

Jeg er i så godt humør, dere!

Jeg har visst i en liten periode nå at en av mine favorittartister BAEKHYUN skal ha comeback denne måneden, men først i går kveld/natt fikk jeg vite datoen! Den fastslåtte datoen for denne begivenheten er 25. mai, og jeg klarer nesten ikke å vente (vi ignorerer det faktum at jeg skulle vært i Seoul på den tiden 🙁 ). Det som er så merkelig er at det er flere comebacks denne måneden som jeg har sett veldig fram til, og som jeg SER veldig fram til. Det er tross alt mange av artistene jeg hører på mest som kommer med nye releases (Monsta X, Day6, NU’EST og NCT 127 for å nevne noen), til det punktet der det NESTEN er overveldende. Men bare nesten.

Likevel er det BAEKHYUN sitt album jeg ser aller mest frem til. Grunnen til det er rett og slett at hans forrige mini album (som også var hans første solo-album), er det albumet jeg har lyttet til aller mest de siste månedene. Musikken han lager er helt min type sjanger, og jeg blir rett og slett utålmodig av å tenke på at jeg fortsatt må vente noen uker på å høre de nye sangene. Men ventinga blir verdt det! Og jeg må bare si at det er utrolig deilig å ha noe å glede seg til igjen!

For å feire skal jeg lytte til BAEKHYUN sitt City Lights album i hele mai, og med det anbefale tittel-sangen til dere, “UN Village”. Hvis dere er fans av sexy RnB og amazing vocals and talent, så vil dere sannsynligvis like denne sangen. Jeg, personlig, blir aldri lei. Ta gjerne en titt på den i videoen over.

Gleder du deg til noe spesielt fremover?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg