Teknisk feil og sånn

Jeg har altså nå i mange dager ikke hatt tilgang til kontrollpanelet på blogg.no, fordi det er en eller annen teknisk feil ute og går som gjør at jeg (og antageligvis mange andre) ikke får logget inn på bloggen. Derfor har det også vært ganske umulig å blogge, til tross for at jeg hadde lyst til det.

Disse bildene tok jeg da jeg og mamma var ute og gikk tur med hunden til søstera mi forrige helg, da jeg passet han for henne. Skulle ønske jeg tok med kameraet ettersom jeg synes det tar litt bedre bilder, men tok likevel disse med mobilen da, for jeg synes denne veien er så fin. Hadde tenkt til å skrive litt om det samme dag som det skjedde, men det ble jo litt vanskelig siden jeg ikke fikk logget inn. Men nå får jeg heldigvis logget inn, og forhåpentligvis varer det, og jeg slipper å få det samme problemet igjen.

Mens vi først er her vil jeg gjerne anbefale en sang som kom ut i går. ONEUS hadde sitt første comeback i går, og det var aldeles perfekt! Husker debuten som om det var i går. Og det var det jo nesten og, liksom det var jo i januar, haha. Men debuten deres var skikkelig bra, og de har virkelig bevist med dette comebacket at de er en gruppe for meg, og jeg gleder meg til å fortsette å følge dem og være fan, for de er skikkelig skikkelig bra! Musikkvideoen passer dessuten bra inn her nå, siden bildene mine inneholder natur, og det gjør denne musikkvideoen også. Og masse kunst. Og talented boys. We’ve decided to stan.

 

ONEUS – “Twilight”

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg