Superhuman



Jeg er egentlig bare her for å meddele at jeg har funnet en av de beste musikkvideoene noen sinne. Get ready to get your eyes AND ears blessed, alle sammen. NCT har alltid kule musikkvideoer i det hele tatt, men denne er bare… FANTASTISK. Digger den! The choreo, the visuals… Og sangen er dødsbra, og den får meg i det BESTE humøret, altså. Virkelig NYDELIG sang som alle burde høre hvis de ønsker seg en god dag. A bop, if anything. Et tips er å se den på TV’en på storskjerm, med høy lyd! Alle detaljene bare kommer så godt frem, og musikken bare treffer rett i sjela, og jeg… Ja… Trenger ikke å gjenta meg selv noe mer nå, men bare vit at alle som ikke er på the NCT bandwagon, går glipp av noe! Hehe

NCT 127 – “Superhuman”

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg