PLANER FOR 2020! (SuperM, ATEEZ og Seoul!)

2020 blir tilsynelatende et spennende år. Antageligvis blir det et av de mest spennende jeg har hatt hittil! Som de siste par årene blir dette året også bestående av en del reising, som er det beste jeg vet å gjøre. Eller altså, ikke selve reisingen. Jeg får jo altså reiseangst, haha. Men PÅ selve reisen. Etter at man er framme, liksom. DET elsker jeg. Å oppleve nye steder og mat og ting! Og å glede seg til det i forveien!

Jeg trodde aldri at det kom til å skje, men da det ble annonsert at SuperM skulle komme til Europa, om så bare for å holde to konserter, så visste jeg at jeg måtte på en av dem. Og jeg greide altså å overtale kjæresten min til å bli med meg til London for å se dem! Kunne jo ikke la muligheten til å feire fem år sammen på skikkelig vis gå i fra oss på den måten, haha. Han digger faktisk SuperM så det er win/win for oss begge, heldigvis. Jeg må til gjengjeld være med på fotballkamp, da. Men det er jo det forhold dreier seg om, ikke sant. Å gi og ta. Haha. Vi fikk faktisk ganske ålreite seter på konserten også, til tross for at vi valgte å bestille de “nest-billigste” billettene. Ikke la deg lure og tro de var billige av den grunn. Faktisk ran. Men verdt det. Glad det er sitteplasser også, for jeg vet jeg kommer til å trenge å sette meg litt når jeg ser Mark og Baekhyun. Lol.

Hvis dere trodde at SuperM var den eneste konserten jeg har tenkt meg på, så må dere tro om igjen. Før SuperM ble annonsert, ble det annonsert en ny ATEEZ-turné. Og OM jeg og venninnene mine skal dit a. Hell yeah. Å kjøpe billetter til ATEEZ er det mest stressende jeg har vært med på. Å kjøpe billetter til populære konserter er nervepirrende nok i seg selv, men tenk dere VIP da. Kjære Gud. Trodde virkelig jeg skulle dø, og de tillater kun to billetter per bestilling også, og vi er jo FIRE jenter. Men det gikk altså, og vi skal møte dem igjen. I Amsterdam.  De vet virkelig hvordan de skal lure pengene våre ut av lommeboka, og jeg er naiv nok til å gå på den hver gang. Uøkonomisk af. Men adrenalinet fra konserter og fra møtet med favorittartistene mine gir meg valuta for pengene, så det går bra. Jeg kan spise knekkebrød, jeg.

Det mest spennende jeg skal hele halvåret, og sikkert hele livet, er dette her. Jeg skal til Seoul i Sør-Korea i mai! Det skjer altså ENDELIG. Det har tatt litt tid å få til, selvfølgelig, selv om venninnene mine og jeg har planlagt det siden dagen vi møttes i 2018. Det har liksom blitt et par hindringer, i form av konserter vi har dratt på i stedet. Er jo litt vanskelig å ha råd til alt på en gang, men vi har fått det til til slutt. 11. mai 2020 reiser vi dermed til Seoul, og jeg har en LANG liste over ting vi skal gjøre og se og handle. Min største bekymring (bortsett fra å fly i 15 timer eller noe) er at jeg ikke skal få plass i kofferten min til alt jeg vil ta med meg hjem, haha. Jeg er svak for søte ting, og er det noe de har mye av der så er det jo det.

Det jeg kanskje gleder meg aller mest til er all den gode maten og karaoke! Vi drømmer om å synge karaoke hver kveld, så det blir spennende å se om det blir en greie eller ikke, haha! Kan skrive et eget innlegg etter hver om konkrete ting vi har planlagt å gjøre der når det nærmer seg, og hvis noen av dere har vært der, så gi meg gjerne tips og råd om hva som bør sjekkes ut eller unngås. Og planen er selvsagt å blogge mens jeg er der! Vi blir helt til 27. mai, så det blir masse tid til å utforske det Seoul har å by på, og kanskje til og med en dagstur til Busan. Gleder meg ufattelig mye. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre når jeg omsider er hjemme igjen. Kan hende jeg må planlegge en ny tur umiddelbart, haha. Boligsparing, hva er det? Aldri hørt om.

Sånn ellers har jeg også planer om å kjøpe meg luftfukter, så det blir jo spennende å se når jeg får råd til det. Burde kanskje prioritere synstest, men kjenner jeg meg selv rett så tar jeg meg vel råd til luftfukter først. Kanskje i mars. Eventuelt hvis en person med høy inntekt og 449 kroner til overs ser dette, og kan kjøpe en til meg. Skader jo ikke å nevne det. Sykt at jeg er en person som prioriterer konsertbilletter og flybilletter fremfor synsundersøkelse, men sånn er jeg altså. Man lever bare en gang.

Flere planer utover dette har jeg ikke lagt ennå, ettersom jeg fokuserer de fleste tankene og pengene mine på disse tingene foreløpig. Mer enn det er det ikke sjans til å ha råd til å tenke på. Prøver bare å sette av det jeg kan nå mens jeg kan, og når jeg er hjemme igjen fra Seoul, finner jeg jo fort ut om det er noe annet spennende på plakaten. Vi får se. Men så langt ser 2020 ut som et spennende år!

Hva skal dere i 2020?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg