NEW IN FRA FILA

Hehe, hva kan jeg egentlig si nå? Det er jo så lenge siden sist. Tror det fort kan ha gått 3 uker.

Jeg var jo så begeistret, fordi jeg reiste til London og hadde planer om å blogge mens jeg var der. Så viste det seg at både wi-fi og mobilnett fungerte svært dårlig på turen. Da jeg kom hjem, hadde jeg fremdeles planer om å ta det igjen og fortelle om turen i flere innlegg, helst. Men så jobbet jeg så mye, SAMTIDIG som jeg holdt på å flytte. Så var jeg både for psykisk og fysisk sliten til å tenke på noe som helst annet enn hva som var høyst nødvendig. Deretter brøt Covid-19 ut for fullt både her til lands og over hele europa, og jeg ble permittert fra jobben min (og ikke minst satt i karantene med tilbakevirkende kraft pga London-turen). Og nå er jeg her igjen, ready to rock? Kanskje ikke helt.

Som de fleste andre har jeg en del bekymringer i forhold til hele situasjonen om dagen og klarer ikke helt å finne roen. Det var egentlig det som fikk meg til å kjøpe disse skoene. Det, og at det var 20% rabatt. Følte jeg fortjente dem fordi jeg ble permittert, haha. Tenkte det var lurt å slå til nå mens jeg fremdeles har noen kroner å bruke, siden jeg ikke vet hvor lenge permitteringen varer. Vet for øvrig at det ikke er logisk å bruke penger på SKO i en slik situasjon, men jeg skulle jo også egentlig til Amsterdam. I DAG faktisk (altså lørdag, selv om det nå er etter midnatt). Skulle på ATEEZ konsert i morgen (søndag), og møte dem. Siden det åpenbart ikke ble noe av likevel, så hadde jeg noen kroner til overs, og da gikk de altså til disse skoene i stedet. Og de er jeg svært fornøyd med, så det er jo en liten trøst, selv om jeg antagelig hadde foretrukket å møte my boys in ATEEZ.

Navnet på skoene er forresten “FILA Disruptor CB Low” i fargene “White/Limelight”. Og hvis noen er interessert, så gikk jeg opp en størrelse etter anbefaling fra cirka alle reviews jeg kunne finne, og er tilfreds med å ha gjort det. De satt godt på foten først, men kippet litt da jeg skulle gå. Da jeg strammet dem passet de derimot perfekt.

Vil gjerne fortelle om London-turen etter hvert også, selv om det nå er 3 uker siden, ettersom jeg gjorde mye gøy. Jeg kunne til og med kanskje kommet med en anbefaling eller to, til den dagen det blir forsvarlig å reise igjen, og noen har tenkt seg dit. Den dagen vil jo komme til slutt, selv om det akkurat nå er vanskelig å vite når det blir.

Ellers håper jeg folk har det bra, og at folk flest føler seg friske og raske, og at ingen tar det for gitt å være frisk, hverken nå eller til vanlig. Også håper jeg inderlig at alle tar anbefalinger om å holde seg inne på alvor.

1 kommentar
    1. De var skikkelig lekre. Deilig med spreke farger 🙂 Kjedelig at du er permitert! Det er absolutt innafor med trøste-kjøp av sko. Det er en fryktelig situasjon i verden med dette viruset. Her tar vi alle forhåndsregler og vel så det! Håper de snart får kontroll over viruset og blir kvitt det. Ha en fin dag/kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg