MIROH

Jeg har ikke blogget siden januar? Hvordan skjedde det, liksom. Tiden går så utrolig fort om dagen. Dagene og ukene og månedene bare flyr, og siden jeg ikke er vant til å ha denne bloggen som en del av noen rutine, så glemmer jeg å bruke den. Kanskje det er fordi jeg egentlig ikke har noen rutine i det hele tatt. Jeg drar jo på jobb noen ganger i uka, og gjerne til de samme tidspunktene. Men utover det, gjør jeg stort sett det som faller meg inn, og det er gjerne ikke stort jeg orker å holde på med når jeg ikke jobber, for å være ærlig.

Jeg har en visjon om hvordan jeg vil at denne bloggen skal være, og siden jeg er perfeksjonist OG et utslitt menneske på en og samme tid, så har jeg vanskelig for å faktisk utføre de ideene jeg har i hodet mitt, haha. Tro meg, jeg prøver. Men så glemmer jeg det, også kommer jeg på det på et eller annet umenneskelig tidspunkt midt på natta, og da er det vanskelig å komme i gang med noe som helst, siden det tross alt er mørkt og alle sover, og ja…

Men ideene er der, og jeg har et håp om at jeg fremover faktisk får til det jeg vil og får gjort mer med bloggen, slik jeg ønsker. For jeg synes at blogging er veldig gøy, og jeg liker å bruke kreativiteten min til noe. Jeg elsker både musikk, bilder og det som er visuelt, og vil gjerne lage noe utifra inspirasjonen jeg får fra de tingene. Dessuten reiser jeg en del om dagen, og vil jo gjerne dele de opplevelsene også. Et innlegg kommer forresten etter hvert angående min mest nylige reise, som selvsagt dreide seg om en konsert, og til og med et møte med en artist jeg ser opp til, så se gjerne fram til det!

Jeg håper generelt at jeg greier å finne styrke og motivasjon til å blogge mye oftere, og gjøre det til en del av mine hverdagslige rutine, for jeg synes som sagt at det er gøy, og det gir meg mye inspirasjon, og dessuten motivasjon til å finne på nye ting, og det gir meg en mulighet til å få utløp for kreativiteten min, som har vært litt i dvale en god stund nå. Jeg håper at de som eventuelt leser dette heier på meg! Hvis ikke får jeg bare heie på meg selv, hehe.

Og siden det er snakk om motivasjon i dette innlegget, så er det kanskje ikke så sjokkerende at jeg legger ved en sang, ettersom musikk og da spesielt K-Pop er min desidert største motivasjonsfaktor i livet. Alt er lettere å få til hvis jeg kan høre på musikk mens jeg holder på! Denne sangen er med tekst og video og alt, definisjonen av motivasjon, og jeg anbefaler spesielt å trene til den! Eller vaske opp, for den del. Noen ganger krever det mer motivasjon enn det meste annet, egentlig.

 

Stray Kids – “MIROH” 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg