Månedens BESTE releases!

Hver måned lager jeg en video som kompilerer og rangerer mine favoritter innen K-POP som ble gitt ut den forrige måneden. Denne måneden er selvsagt intet unntak, og April hadde mange bra comebacks. Jeg klarte dessverre ikke å få til å bli et rundt antall sanger, ettersom jeg foretrekker å ha med ALLE sangene jeg lyttet til regelmessig. Det ble derfor altfor vanskelig å korte det ned til topp 15. Det ble også feil å øke til topp 20, ettersom det helt oppriktig ikke var noen flere sanger jeg har lyttet noe særlig til. Jeg vet selvsagt om flere releases, og det kan godt hende jeg hører mer på de etter hvert, men det blir feil for meg å legge de til i lista så lenge jeg faktisk ikke har hørt på de! Derfor er denne lista en topp 19! Håper det er greit, haha. Det er 19 gode låter, i alle fall, og jeg anbefaler dere å sjekke ut videoen for utdrag! Besøk også gjerne YouTube-kanalen for å se tidligere måneder. Jeg har laget disse videoene siden Juli 2019, så det er masse musikkinspo å finne der for de som måtte ønske det 🙂

Håper alle får en fin mandag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg