Månedens beste releases

Mai-måned er nå over, og jeg går som vanlig ikke videre fra måneden før jeg får delt mine utvalgte favorittsanger som ble gitt ut i måneden som gikk! Og mai var virkelig helt VILL med sine utgivelser. Det var så mye bra ny musikk at jeg fatter omtrent ikke hvordan jeg har greid å noenlunde henge med i det hele tatt. Men det har vært deilig å bli konstant matet med kvalitet nesten daglig! Mange av mine toppfavoritter ga ut nye album, og hvis dere ikke har hengt med selv, så ta frem notatene og hodetelefonene og gjør dere klare for å NYTE musikken jeg er i ferd med å vise dere utdrag fra! Dere finner de i videoen over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg