M.O.N.T til Oslo 29. april!

Allerede i år har det vært kjempemange nye K-Pop grupper som har hatt sine debuter, noen større og andre mindre. M.O.N.T er en gruppe som ikke nødvendigvis har hatt en eksplosjon av YouTube views, slik som for eksempel ITZY eller TXT har hatt, men de har fått en god del views og fans likevel, i forhold til andre grupper igjen. De er dessuten allerede så heldige at de er ute på verdensturné på svært mange forskjellige stopp. Flere stopp enn de fleste andre K-Pop artister jeg har sett, og det bare noen få måneder etter de startet. De skal til og med til OSLO den 29. April! Jeg kan faktisk ikke tro det, haha. Mange artister kommer til Europa, men det er sjeldent å se at noen kommer til Oslo, ettersom K-Pop rett og slett ikke er stort nok her i Norge ennå, selv om interessen stadig øker her også.

Jeg ble interessert i M.O.N.T da jeg så dem i reality-serien MixNine, der jeg synes de skilte seg ut fra de andre deltakerne fordi de var ekstra sprudlende og hadde mye glede å spre. De har generelt en vibe jeg liker veldig godt, og deres første minialbum har bra sanger jeg hører en del på fra tid til annen.

Turneen de er på er ikke akkurat en konsert, ettersom de har for få sanger til å gjøre det akkurat nå, men det er heller en såkalt fanmeet-turné, der de rett og slett drar rundt og kommuniserer og tilbringer tid med fans og finner på ulike aktiviteter. Man får altså snakke med og møte disse artistene, og se dem på svært nært hold, som er en unik opplevelse som absolutt er verdt å få med seg!

Dessverre for meg blir det vanskelig å reise på dette arrangementet, ettersom jeg må jobbe den dagen og ikke har råd til det, men jeg skriver dette innlegget fordi jeg håper å nå ut til andre norske K-Pop fans som kanskje har mulighet og lyst til dette. Det er nemlig billetter igjen, og jeg føler at hvis flere artister skal komme hit til Norge i fremtiden, så er det viktig å vise at det er et behov for det, og at folk vil møte opp. Så jeg anbefaler og oppfordrer alle M.O.N.T-fans eller generelt K-Pop fans til å kjøpe billett og dra på M.O.N.T sitt arrangement i Oslo på mandag den 29. april. Skulle inderlig ønske jeg kunne dratt selv, for de er tre svært talentfulle og kule gutter, som jeg utrolig gjerne vil at skal oppnå suksess! Seriøst, jeg får vondt i hjertet av at jeg ikke kan dra og møte dem selv, haha 🙁

Link til facebook-arrangementet med all informasjon kan dere finne HER, + at det finnes info på deres Instagram også.

Her er musikkvideoen til deres debutlåt “Will you be my girlfriend”, for dere som er interessert:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg