Låtene du TRENGER i sommer!

Tenk at det allerede er juni, dere! Tiden har virkelig flydd dette året. Januar gikk liksom så utrolig sakte, også var februar svært begivenhetsrik for meg og fløy avgårde, og så kom COVID-19 inn i bildet, og tiden etter det har gått så innmari fort. Det er jo selvsagt fordi at alt har gått mer eller mindre i ett, og dagene har vært veldig like.

Det som er så fint med at vi har kommet til juni på kalenderen, er at det offisielt er sommer! Og om sommeren er det ingenting som er hyggeligere enn turer på stranda, piknik med venner, og å tilbringe tid ute i solskinn i hagen, på terrassen eller i den lokale parken. Og hva er vel bedre da, enn deilig sommermusikk i bakgrunnen? Etter min mening, finnes det ingenting bedre i hele verden. Musikk, enten i godt selskap eller alene, gir meg liv! Derfor har jeg samlet de beste KPOP-sommerlåtene i én video, slik at dere kan finne en eller flere favoritter å legge til deres spilleliste i sommer. Det er både nye hits jeg er hekta på i disse dager, og litt eldre sanger som gir den gode sommerfølelsen, og jeg garanterer at det er noe for alle og enhver! Og alle ligger tilgjengelig på Spotify!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg