KOREA BOX UNBOXING – FEBRUAR 2020

Ny måned, ny KOREA BOX! Til min store skuffelse blir jeg jo nødt til å avslutte mitt abonnement hos dem etter neste boks, fordi de nye toll- og momsreglene blir innført etter 1. april, og da har jeg jo bare ikke råd til denne esken noe mer. Jeg burde vel i teorien ha avsluttet abonnementet mye tidligere uansett, siden jeg tjener såpass lite som jeg gjør, men nå må jeg det jo helt for real. Men før den tid, så kan jeg jo selvsagt nyte de eskene jeg mottar, og som alltid er jeg fornøyd, jeg!

Som vanlig, fulgte det med et håndskrevet notat fra hun som selger disse, og en brosjyre med informasjon om koreanske tradisjoner og lignende. Denne gangen sto det om koreanske spa og badehus, som jeg synes er et trivelig fenomen. Det er liksom ikke en greie i Norge på samme måte som i Korea.

I hver boks får jeg litt diverse stæsj, eller “ræl” som man også kan kalle det. Trenger jeg NOE av dette? Nei. Blir jeg glad for å få det? Kjempe! Haha.

Fikk en snack, og denne gangen er jeg faktisk usikker på hva det er for noe? Tror det er noe spicy noe. Jeg pleier å få søtsaker, men usikker på om dette har noe med dessert å gjøre, eller om det er mer sånn… salt? Blir jo spennende å prøve.

Jeg fikk også BTS buttons, og jeg må innrømme at buttons ikke er noe jeg bruker så mye. Har fått det flere ganger før. Vet blant annet at jeg har MONSTA X buttons liggende. Burde kanskje feste de på et eller annet, men jeg likte bedre å gjøre sånt back in the day da jeg gikk på barneskolen. Da var buttons det kuleste jeg visste om, haha. Men da hadde jeg jo ikke råd til det.

Noe som kanskje er mer nyttig, er jo EXO mini-kalenderen jeg fikk. Veldig fornøyd med å få noe EXO-relatert, for det har jeg ikke fått så ofte, faktisk. Jeg har hørt ekstra mye på dem den siste tiden, så det er stas med EXO-kalender, altså. Hvor jeg skal henge den, er et godt spørsmål.

Sist, men ikke minst, av småtingene i esken, er en Jimin-nøkkelring. DENNE kommer jeg til å bruke. Jeg elsker nøkkelringer, og en periode var nøkkelknippet mitt overfylt med nøkkelringer. Nå er den hakket mer diskret, fordi jeg måtte ta av noen fordi de tok litt for stor plass i veska, men Jimin har jeg plass til. Spesielt siden jeg mistet VAV-nøkkelringen jeg kjøpte på konserten deres, haha. Fortsatt trist på grunn av det.

Aller sist, må jeg jo nevne stjernen i showet, som er KPOP-albumet man får i hver eske. Denne gangen fikk jeg WINNER sitt nyeste album “CROSS”. Dette albumet og comebacket er jeg sykt stor fan av. Er jo selvfølgelig generelt stor fan av WINNER, men den siste tiden har de ikke wow-et meg, slik de pleide. Denne gangen, derimot, imponerte de meg stort, og jeg ELSKER dette albumet, og musikkvideoen. Glad jeg fikk det i KOREA BOX denne måneden, ettersom albumene fra YG (plateselskapet deres) pleier å være litt dyrere enn andre album. Jeg hadde derfor kanskje ikke unnet meg å kjøpe det. Ikke på en stund i hvert fall.

Som med KPOP-album flest, følger det med masse greier inni, og dette albumet hadde en hel konvolutt full av postkort, klistremerker og selvsagt photocards, som for å være ærlig, er det jeg synes er det morsomste med å kjøpe album i utgangspunktet. Det eneste som er enda mer spennende er selve fotoboken. Det er liksom noe som er spennende med å finne ut hvilket medlem man får på photocardet. Denne gangen fikk jeg Yoon. Han er ikke min bias, men som med de fleste grupper jeg liker, er det vanskelig å velge kun én favoritt uansett, så jeg er fornøyd! Har fremdeles aldri fått min bias i et WINNER-album, da, så kanskje jeg må investere i noen flere og krysse fingrene, haha. Biasen min er Mino, for de som måtte lure på det!

Her er musikkvideoen og hovedsingelen til albumet, for de som er interessert. Synes videoen er kjempefin og kjempebra. Sykt dramatisk og emosjonell, men det er jo for så vidt jeg og. Kanskje derfor jeg liker den?

Har dere et slikt boks-abonnement av noe slag, og er dere fornøyd? Vet det finnes for sminke og hud og til og med til kjæledyr, haha. Og hva synes dere om låta?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg