K-POP PARTY I OSLO

Denne uka har for meg virkelig ikke vært særlig bra, og jeg er mildt sagt utslitt etter en rekke nedturer den siste tiden, men til tross for dette kunne jeg til min store lettelse avslutte uka og årets første måned med noe veldig gøy og hyggelig!

Fredag 31. Januar var det dags for K-POP party på The Club i Oslo, arrangert av K-Events. De har arrangert to slike fester i Oslo tidligere, og jeg var på den forrige i november. De har arrangert mange flere i resten av europa også, og personlig synes jeg opplegget har vært veldig vellykket der hvor jeg har deltatt.

Ettersom jeg har hatt gått på en liten psykisk knekk den siste tiden var jeg redd for at jeg ikke skulle greie å ha det noe gøy denne kvelden i det hele tatt, og at jeg heller ikke skulle føle meg noe fin. Men heldigvis gikk det veldig bra, og jeg følte meg både fin og hadde det veldig bra hele kvelden! Stolt av meg selv, faktisk!

Jeg er i utgangspunktet ikke en person som liker å gå ut for å feste, ettersom jeg ikke drikker alkohol og er mer glad i å være hjemme. Men når KPOP er involvert, så kan jeg ikke gå glipp av det. Jeg var riktignok nære ved å droppe det pga angst, men jeg kjempet meg gjennom det og ble rewarded på grunn av det. Å bo en natt på hotell og gjøre seg klar med venninner og musikk, og deretter danse hele natten er den perfekte måten å tenke på andre ting enn hverdagens realiteter, og jeg hadde det kjempekoselig med venninnene mine. Nå er jeg riktignok greit sliten og back to reality, som man sier, men det var absolutt et velfortjent avbrekk.

Håper dere har hatt en minst like fin helg som meg, og at dere får en fin søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg