K-POP HAUL!

Endelig er tiden inne! Dessverre ikke i så stor grad som jeg gjerne skulle ønske, men dette er da noe! Det er så lenge siden sist, men det er så deilig at jeg endelig kan vise dere noen nylige K-POP innkjøp. Det har riktignok vært lite K-POP-relatert post dette året, men jeg kunne jo ikke dy meg, og måtte kjøpe NOE for å holde humøret mitt oppe! Det ene albumet kjenner dere kanskje også igjen fra min siste KOREA BOX. Utenom det har jeg bare to andre å vise frem. Men det er likevel 3 album å vise, og det er 3 mer enn null!

Og snart kan jeg kanskje kjøpe noen flere, om posten fra Korea til Norge endelig åpner opp. Ikke misforstå, de sender enda post fra enkelte butikker og dermed har jeg fått det tilsendt, men med dyrere fraktselskaper enn ellers, og derfor kan jeg ikke kjøpe noe særlig. Med de dyre fraktkostnadene i tillegg til momsen som har blitt lagt på etter 1. april, har det rett og slett vært for dyrt. Men et par ting har jeg greid å unne meg, heldigvis.

Det første albumet jeg skal vise dere er faktisk det siste jeg fikk i posten, nemlig SF9 sitt andre mini album “Breaking Sensation”. Jeg har lengtet etter å få kjøpt meg dette lenge, ettersom jeg har ambisjoner om å samle alle SF9 sine album. En periode var jeg litt stressa og skuffet ettersom det var out of print, og jeg ble redd for at jeg aldri skulle få sjansen til å samle dette albumet, men så så jeg at det var tilbake i butikkene igjen, og da slo jeg like gjerne til. Jeg ville ikke gå glipp av det nok en gang.

Dette albumet består av en av mine favoritt title tracks, “Easy Love”, som er noe av grunnen til at jeg har ønsket meg dette lenge. Hvorfor jeg ikke fikk ut fingeren og prioriterte det tidligere, er et godt spørsmål, men nå trenger jeg ikke å tenke mer på det. “Watch Out” er også på dette albumet, og den sangen digger jeg!

I dette albumet fulgte det med to ting, et større kort og et vanlig photocard. På det store fikk jeg Chani, og på photocardet fikk jeg Dawon, og han har jeg ikke fått tidligere, så jeg er fornøyd! Jeg er såpass glad i alle medlemmene at det spiller ærlig talt ikke så altfor stor rolle hvem jeg får. Jeg skulle gjerne fått samlet alle medlemmene på et tidspunkt, da. Det hadde vært fint.

Neste album er VERIVERY sitt tredje mini album, “FACE ME” i “Official”-versjonen. Dette albumet her har dere kanskje allerede sett, siden jeg fikk dette i min siste Korea Box som jeg blogget om for litt siden. Dette er det første og foreløpig eneste VERIVERY albumet i samlingen min, men jeg kunne gjerne tenke meg å samle flere, ettersom jeg liker sangene deres svært godt. Titletracken til dette albumet er min favoritt til nå, og jeg synes de har blitt bedre og bedre for hver sang. De er dessuten utrolig talentfulle og de har vært utrolig morsomme å følge med på på “Road To Kingdom” som er en reality-serie de er med på akkurat nå, sammen med flere andre KPOP-grupper. Kommer definitivt til å være enda større fan av dem når serien er ferdig!

I dette albumet fulgte det med noen klistremerker i tillegg til photocardsene, så det var litt gøy. Jeg er dessverre en sånn person som ikke klarer å få meg selv til å bruke sånne “offisielle” klistremerker, siden jeg liker å beholde albumene slik de var da jeg fikk dem, haha… Jeg vet at de er til for å klistres på ting, men jeg får altså vondt i sjela av å bruke dem.

I dette albumet fulgte det med et vanlig photocard og ett som endrer bildet når man vipper på det. Et litt mer fancy photocard, altså. Jeg fikk Gyehyeon og Hoyoung! Jeg liker begge veldig godt. VERIVERY er en gruppe jeg har hatt litt vanskeligheter med å velge bias i, faktisk. Gyehyeon har vært en kandidat, men jeg har foreløpig valgt Dongheon som bias inntil videre. Men jo mer jeg blir kjent med dem, jo mer kommer jeg til å vite hvem som er favoritten! Blir spennende å se.

Det siste albumet jeg skal vise dere i denne omgang er ASTRO sitt sjette mini album “Blue Flame” i “STORY”-versjonen. Dette kom ut i November, og jeg er glad for å endelig ha det i samlingen min. Jeg har foreløpig kun to ASTRO-album, men vil gjerne samle flere. Nå har de jo akkurat hatt comeback denne måneden også, så da har jeg enda et å samle! Dette konkrete albumet er en av mine favoritter av alle de har gitt ut. “Blue Flame”, altså sangen, har vært på repeat helt siden den kom ut og jeg ELSKER den. Blir ALDRI lei! Og synes forpakningen til dette albumet er nydelig.

ASTRO er en gruppe som aldri skuffer. Helt i begynnelsen av min KPOP-reise, så var jeg ikke helt med på leken. Musikken deres var liksom ikke det jeg likte best. Men en dag så bare sa det pang, og jeg var plutselig superfan av alt de hadde gitt ut? Haha. Jeg tror jeg bare plutselig FORSTO greia? Jeg vet ikke, jeg. Nå liker jeg jo nesten alt av KPOP kun fordi det er KPOP, og jeg elsker konseptet, liksom. Men ASTRO er virkelig verdt å sjekke ut, hvis du ikke vet hvor du skal starte. Dette albumet er alle tiders!

I dette albumet fulgte det med et stort postkort med bilde av hele gruppa, men det er ikke avbildet her. I tillegg fulgte det med et Sanha-postkort, to photocards hvor jeg fikk en Sanha og en Moonbin, og et bokmerke med Eunwoo på! Dette er mitt første Sanha-photocard så er storfornøyd med det, mens Moonbin har jeg et av fra før! Men man kan ærlig talt ikke ha for mange Moonbins, lol. Jeg skulle gjerne fått Rocky og JinJin etter hvert også, da, for de har jeg ikke fått før. Har for så vidt ingen Eunwoo-bokmerker fra før av, men har et Eunwoo photocard! Haha. Alt i alt veldig fornøyd. Selfiene på photocardene er veldig søte!

Hvis dere er redde for at dette er mitt eneste KPOP-haul på en stund, så trenger dere ikke å bekymre dere så altfor mye! Som dere kanskje har fått med dere, siden jeg har pratet om det tidligere, så har Baekhyun comeback på mandag! Og DET har jeg gledet meg så mye til at jeg har forhåndsbestilt alle 3 versjonene av det albumet, he he. Det var ikke billig, og det er antagelig ikke mitt stolteste øyeblikk, men jeg følte sterkt på det at jeg fortjener å ha gode ting i livet mitt, så jeg bare gjorde det. De skal jeg selvsagt unboxe her på bloggen, in all their glory! Så om et par ukers tid, kan dere forvente det også!

Og ikke minst, når pandemien begynner å roe seg og posten fra Sør-Korea til Norge går litt mer smooth, og jeg begynner å jobbe igjen (forhåpentligvis blir det snart), så vil jeg nok handle litt KPOP-album til meg selv, ettersom jeg har savnet det mye! Da lover jeg å vise hva jeg har kjøpt med en gang!

Håper alle har en fin dag i dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg