Jeg tar det tilbake

Husker dere hvordan jeg fortalte om at jeg på ingen som helst måte hadde en blåmandag i går? Den perfekte mandagen. En helt fantastisk dag, berettet jeg om i blogginnlegget mitt. Vel… Det viste seg å ikke bli så sant likevel. Ikke misforstå! Det BEGYNTE bra. Alt tilsa at jeg skulle ha en helt flotters dag. Ny musikk kom ut, som jeg hadde gledet meg til i månedsvis. Jeg hadde planlagt å lage kjempegod hjemmelaget middag til meg og kjæresten min. Dagen min skulle BLI SÅ FIN!

Men så kom angsten og uroen og TOK over kroppen min, og jeg klarte plutselig ikke å tenke klart. Jeg kjente bare at tårene var i ferd med å komme, uten at jeg helt kunne forklare hvorfor. Det eneste jeg holdt på med var å høre på musikk og snakke med vennene mine på sosiale medier. Likevel bare ble det slik, og jeg fant meg selv i en situasjon der jeg var nødt til å gå og begrave meg under dyna med musikk på ørene for å roe meg ned og slappe av, og etter hvert sove litt. Det ble med andre ord ikke en særlig god dag, og det ble heller ingen hjemmelaget middag. Men jeg føler meg bedre i dag, og kanskje tirsdag blir bedre enn mandag, denne gangen her.

Det som er sikkert og visst, er at jeg ikke skal preache om at blåmandag er noe jeg aldri har hørt om igjen. Tror jeg må ha jinxet det. Haha. I’m a clown.

Håper alle som hadde blåmandag slik som meg (eller ikke), har en NYDELIG tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg