Jeg kan ikke tro at jeg gjorde dette

Trodde aldri jeg skulle si dette. Men jeg var ute i går, jeg. Ja. JEG. JEG var ute i går. Sykt, jeg vet. Er det noe jeg helst ikke gjør, så er det å gå ut blant folk. Spesielt om kvelden og i helgen. Men nå gjorde jeg det altså. Men det var ikke på eget initiativ, bare så det er sagt. Dette gjorde jeg fordi søstera mi feiret bursdagen sin. Dette er nemlig noe jeg kun gjør for de jeg er glad i, haha.

Okei, jeg er litt sær, I guess. Jeg liker nemlig ikke å dra på byen, og gjør det svært sjelden. Jeg kan godt ha en hyggelig kveld med venner, men da helst hjemme hos noen jeg kjenner. Å dra ut for å sosialisere meg i en bar eller på en nattklubb er ekstremt utenfor min komfortsone. Det kan antageligvis være litt fordi jeg ikke drikker alkohol, men det har generelt aldri vært noe jeg er så glad i å gjøre. Det er som regel bråkete, fullt av fulle mennesker som ikke vet hva de holder på med eller sier, og musikken er kanskje ikke den jeg helst hadde valgt heller. Riktignok var musikken på dette spesifikke stedet helt ålreit. Det var mange sanger jeg likte. Men som regel om musikken er høy, og jeg ikke har kontroll over det, så får jeg angst. Og jeg får også smått angst av å være rundt mennesker jeg ikke kjenner så godt. Og siden jeg ikke drikker selv, så merker jeg godt de som gjør det, og vi vet alle at fulle mennesker kan være litt plagsomme.

Så her har vi jo flere grunner til at jeg ikke er sånn kjempeglad i å dra på byen. Men jeg hadde det hyggelig i går jeg altså. Jeg var jo med mennesker jeg er glad i, og jeg ble kjent med noen nye også. Og det er vel derfor folk drar ut i utgangspunktet. For å bli kjent med folk og skape minner. Men når det er sagt, tror jeg ikke jeg vil gjøre det noe oftere av den grunn. Det får bli med de få gangene det skjer, for now. Kanskje jeg blir med glad i det etter hvert. Men nå som jeg allerede er 24 og enda ikke har fått særlig sansen for å feste, så spørs det kanskje om det noen gang vil skje? Haha.

Håper i alle fall at alle har hatt en super helg, og har en trivelig søndag i dag. Jeg har for en gangs skyld frihelg, og trives med det. Den har til og med vært innholdsrik, og det er jo helt nytt for meg som ikke pleier å finne på stort. Denne søndagen her tilbringes for min del med Real Housewives of Beverly Hills, som jeg vet veldig godt at er søppel-TV, forresten. Hva er handlingen egentlig? Jeg vet ikke en gang. Det er så mye drama, haha. Men kanskje jeg også en dag kan ha slikt meningsløst drama i livet mitt, fordi det økonomiske ikke er en utfordring på noen som helst måte. That’s the dream.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg