Jeg er verdens sprekeste

I dag har jeg hatt en utrolig fin dag!

Det skal sies at jeg var litt skeptisk, da jeg sa ja til å bli med søstera mi på “langtur” i skogen i dag. Spesielt i går kveld kjente jeg at jeg angret litt på å ha takket ja så enkelt, siden jeg var så sykt sliten og egentlig ganske grinete før jeg skulle legge meg. Men jeg visste jo det at søvn gjør underverker, og da jeg våknet følte jeg meg mye bedre. Skulle riktignok gjerne ha sovet lenger. Det frister jo alltid, det. Men jeg sto opp og ble med søstera mi på tur i skogen slik som vi avtalte, og det angrer jeg of course IKKE på! Haha.

I dag har vi altså vært i skogen i omtrent fire og en halv time, og vi gikk nesten 2 mil. Ettersom kroppen min ikke er vant til å gå SÅ lange turer, kjente jeg det i kroppen, spesielt mot slutten av turen, men det er så deilig å ha utrettet noe sånt i løpet av en dag. Føler meg så SYKT sprek akkurat nå. Til tross for at jeg er sliten nå, er jeg så fornøyd med egen innsats og i kjempegodt humør. I tillegg har jeg hørt masse på min nye favorittsang både før og etter at jeg kom hjem, og den passer perfekt til både vær og årstid og humør.

Anbefaler med andre ord alle til å ta seg en tur i skogen om dere har anledning til det, og også om å høre på den fine sangen over her! Lover at disse to tingene, både hver for seg og kombinert, vil gjøre dagen bedre!

Håper alle har hatt en like fin dag som meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg