I’m back! Eller?

Hehe, long time no… see… eller ja. Lenge siden sist. Oops? Jeg vet ikke selv en gang hva jeg kan kalle årsaken? At jeg har vært… miserabel? Jeg tror ikke det er noen vits i å forklare seg uansett, for jeg tror ikke det er sånn at blogglesere flest legger sånn veldig merke til at jeg er borte, når jeg forsvinner. Jeg tror jeg har én fast leser, og det er venninna mi, haha! Men nå er jeg her! Hurra for det.

Siden sist har jeg blant annet fylt 24 år, reist til Danmark for å dra i bryllup og barnedåp, og i tillegg har jeg erfart hvordan det er å ta corona-test (1/10 anbefales ikke), og jeg har også feiret en venninnes bursdag. Utover det, har jeg i grunn ikke gjort så mye? Eller jeg har jo jobbet. Ganske mye faktisk. Så det er jo noe. Jeg har også lest noen bøker, faktisk. Blitt stor fan av enda en ny KPOP-gruppe har jeg også fått tid til. OG! Jeg har jo klippet håret! Wow! OG sluttet å spise svin. Tydeligvis en svært produktiv August, jeg har hatt.

Så da er vel alt dette kanskje grunnen til at jeg har vært borte da? Hehe. Åpenbart vært FOR opptatt til å sette meg ned å skrive om disse sykt busy dagene mine. Forhåpentligvis har jeg kommet for å BLI denne gangen, som jeg også har håpet alle de andre gangene. Men det øker jo spenningen litt da. Når kommer neste innlegg? Kanskje i dag? Kanskje om en måned? Kanskje aldri? Spennende. Stay tuned and you’ll find out!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg