I dag er årets viktigste dag

I dag er årets viktigste dag, dere! Og vet dere hvorfor? Fordi i dag er ATEEZ comeback day! And I’m wearing my ATEEZ hat for the occasion.

ATEEZ har kommet ut med sitt nye mini album, “TREASURE EP. 3: ONE TO ALL” og sine nye musikkvideoer i dag, og dette er noe jeg har gledet meg til lenge! Har faktisk lagret hvert eneste konseptbilde de har released på mobilen min. Yeosang sitt konseptbilde er bakgrunnsbildet mitt, haha. Så vet dere det.

Okei, men helt ærlig, bursdagen min er egentlig årets viktigste dag, den 28. august, så ikke glem det, liksom. Hehe. Men ATEEZ comeback day er faktisk omTRENT like viktig.

Om dette comebacket lever opp til det forrige, får tiden vise, for det forrige ligger høyt på lista over alle album noen sinne, men man skal ikke se bort ifra at dette nye faktisk viser seg å bli like høyt elsket. For alle sangene er aldeles nydelige, og jeg vet jeg kommer til å høre på dette albumet her, og KUN dette albumet i lang tid fremover. For så mye elsker jeg faktisk ATEEZ. My fav boys.

Jeg forhåndsbestilte begge versjonene av mini albumet for en tid siden, og ser for meg at de er her hos meg om et par uker, cirka. Da kan dere forvente å se dem i et haul, eller en unboxing av noe slag. Kan ikke la være å prate om de. Spent på hvilke photocards jeg får!

Hva synes dere om sangene? Hvilken er deres favoritt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg