HAPPY VALENTINE’S DAY!

Gratulerer med valentinsdagen, alle sammen!

Både når jeg har hatt kjæreste og ikke hatt kjæreste har jeg syntes Valentine’s Day har vært en veldig hyggelig dag. Ikke nødvendigvis fordi det er en dag som markerer kjærligheten, men fordi jeg alltid begynner å få vårfølelsen rundt denne tiden, og fordi det er den perfekte unnskyldningen til å kose seg med sjokolade! Det er også en dag jeg alltid pleide å finne på ting med venninnene mine. Filmkvelder og lignende!

Nå har jeg riktignok hatt kjæreste de siste 5 årene, og da hender det jeg får en aldri så liten gave på valentinsdagen. I år fikk jeg en ganske stor gave faktisk! Fikk blomster og melkehjerter og et kort, som jeg pleier å få, også fikk jeg i tillegg den nye “Amrezy” øyenskyggepaletten fra Anastasia Beverly Hills! Gavene fikk jeg i går i stedet for i dag, siden kjæresten min er bortreist på fjellet denne helgen, men jeg ble selvsagt kjempeglad uansett. Det er jo bare en dag, tross alt! Så det er ikke så veldig viktig for meg å tilbringe akkurat denne dagen sammen, synes jeg. Vi skal jo uansett feire 5 år sammen i London på slutten av denne måneden, så det er jo nok i seg selv. Sjokoladen er forresten allerede spist opp, fordi den er umulig å motstå, så fort jeg vet den ligger i kjøleskapet, haha.

I dag har jeg hatt fri fra jobb, og har brukt dagen på å slappe helt av. Jeg startet dagen med å gå tur i to timer med mamma og hunden til søstera mi, og da jeg kom hjem igjen la jeg meg til å sove i noen timer. Mens vi var ute på tur, gikk mamma på Europris og kjøpte blomster til seg selv, til meg og til søsteren min og spanderte til og med sjokolade og potetgull på oss! Det er valentinsdagen sin, det!

Som dere ser har jeg allerede prøvd øyenskyggen, hehe. Brukte den faktisk på jobb i går! Veldig fornøyd med den. Det er de perfekte fargene for meg i hverdagslig sammenheng, men det kan også brukes til å lage en mer dramatisk og glam look, hvis jeg ønsker det! Det har alt jeg trenger i en palett, og jeg er sååååå fornyød. Kunne aldri kjøpt det til meg selv på grunn av prisen, så at jeg fikk det i gave er helt fantastisk.

Hvordan har dere feiret valentinsdagen? Eventuelt, har dere hatt en fin fredag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg