God Påske og musikktips

Hei igjen! Håper alle har hatt en fin påske hittil, og at den fortsetter å være fin de resterende par dagene! Jeg er ikke så veldig opptatt av å feire påske selv, selv om det alltids har vært fint med fridagene som påsken bringer med seg. Nå om dagen spiller det for så vidt ikke så stor rolle om det er påskefri eller ikke, fordi jeg ikke får jobbet noe uansett, haha. Vanligvis har jeg ikke fri til påske slik som før heller, til tross for høytid, siden jobben min vanligvis holder åpent uansett. Klager ikke på at jeg slapp å jobbe på skjærtorsdag i år da, det må jeg innrømme.

Men enten jeg er opptatt av å feire påske, eller ikke, blir det alltids litt ekstra kos på påskeaften. Vi fikk kjempegod middag av foreldrene til kjæresten min i dag, og jeg vant påskeegget de hadde ordnet, og er veldig fornøyd med det! Skal selvsagt dele det da, hihi. Hadde forresten gul øyenskygge for anledningen, selv om det ikke synes spesielt godt på disse bildene.

Nå tilbringer jeg resten av kvelden og natten med å spise sjokolade og se på min seneste K-drama obsession, som jeg lover å fortelle om i et annet innlegg. Tenkte nemlig å komme med noen tips en dag, nå som det er ekstra mye tid til å se på TV, og folk flest trenger en distraksjon. Har sett mange gode den siste tiden, og også tidligere, og da er det på tide jeg kommer med noen anbefalinger. Bare å glede seg! Hehe.

Og apropos anbefalinger, har jeg en sang jeg gjerne vil foreslå at dere lytter til når dere har mulighet. Den er luftig og behagelig for ørene å høre på, og passer perfekt nå som det er vår. Tror absolutt det er noe folk flest kan like! Den heter “Cassette” av en artist som heter DEMIAN, og kom ut den 11. mars, så den er relativt ny. Den ligger også på Spotify. Scroll lengre ned for å høre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg