Gårsdagens festligheter!

I går hadde en av mine beste venninner bursdag og fylte hele 25 år! Vi hadde egentlig sett frem til en real bursdagsfeiring i Seoul for denne begivenheten, ettersom vi skulle ha vært der akkurat nå. Men siden det selvsagt ikke ble noe av, følte vi at vi var nødt til å gjøre noe gøy ut av det likevel. Så vi gjorde en aldri så liten innkjøpsrunde av party-dekor, og bakte masse kaker og pyntet både leiligheten min og oss selv og hadde vår egne lille bursdagsfest for å feire henne. Og det var utrolig koselig!

Jeg er en sånn person som synes det er tiltak å skulle kokkelere frem noe på kjøkkenet, og gjør det helst ikke med mindre jeg må eller føler meg inspirert, haha. Men for min beste venninne, så bakte jeg selvsagt MUFFINS! For så glad i henne er jeg. Dette gjør jeg ikke for hvem som helst! Haha. Riktignok er det TORO, hehe, men frostingen er i grunn stjernen i showet. Den er KJEMPEGOD, og denne spesifikke oppskriften har jeg brukt helt siden jeg og en venninne fikk innfall om å lage cupcakes i 2009 eller noe sånt. Da var vi hele 13 år! lol. Har brukt den hver eneste gang siden, og den slår aldri feil. Vil gjerne meddele at til tross for at vi hadde 2 forskjellige kaker i tillegg til muffinsene jeg laget, så ble alle muffinsene spist opp. SÅ gode var de faktisk.

Noe av det morsomste jeg vet er å sminke meg med venninner og høre på musikk, før man skal noe spesielt. Vi skulle ikke noe spesielt, annet enn å ha det gøy hjemme hos meg, og vi var jo bare 4 jenter. Men 4 jenter er mer enn nok til en fest, og det ser man jo her, haha. Slik ser det altså ut når 4 jenter skal sminke seg og bli fine.

Klokken er nå litt over 16:00, og jeg sto faktisk opp for omtrent en halvtime siden, siden venninnene mine ikke dro hjem før klokka var nærmere 08:30, og da var jeg ikke i seng før 09:00 omtrent. Så det ble party all night long, med andre ord, haha. Neida. Eller det ble jo det, men det ender som regel med KPOP og prating etter en stund på slike jentekvelder, og det er jo så trivelig at det varer hele natta.

I dag skal det derimot bli veldig deilig å slappe av resten av dagen. Tror det blir rolig TV-titting og høneblund på meg etter hvert. Men først er det frokost som står på planen!

Håper alle har hatt en super helg, og at dere har en rolig og fin søndag i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg