FØR og ETTER: Jeg ryddet i K-Pop hylla mi, lol

Jeg har lenge tenkt på at jeg burde omorganisere K-Pop hylla mi. Altså hylla hvor jeg oppbevarer K-Pop albumene mine. Det har derimot sittet litt langt inne å faktisk sette i gang, men her om dagen da jeg hadde fri, reiste jeg meg rett og slett bare opp og gjorde det, og tok like gjerne bilder av prosessen.

Det første jeg gjorde var jo da selvsagt å ta ut alle albumene fra hylla og legge de på ett sted, noe som resulterte i det rotet dere ser over, haha. Etter å ha tatt de ut av hylla kategoriserte jeg de i forhold til farge og la derfor rosa album sammen, røde album sammen, gule og grønne album sammen og så videre, fordi jeg hadde et ønske om å sortere de etter farge når jeg skulle sette de tilbake i hylla.

Etter å ha fjernet alt fra hylla, var neste steg selvsagt å vaske over alle hyllene ettersom de hadde blitt ganske støvete, og støvtørking ikke er noe jeg gjør sånn kjempe ofte, hehe. Til slutt gjaldt det bare å sette albumene tilbake i hylla etter det systemet jeg hadde i bakhodet, og det ble altså slik:

Jeg er kjempefornøyd med resultatet, og det er helt sykt behagelig for øynene mine å se på hylla mi når den er sortert etter regnbuens farger, sånn som det. Jeg er jo kjent for å være en som sitter og stirrer på den hylla dagen lang fra før av, altså, men nå gjør jeg det enda mer enn jeg gjorde før, fordi den har jo blitt mye finere! Og nå som det er Pride Month, så passer hylla mi rett inn i feiringen!

Det eneste som er litt problematisk (hehe), er at jeg fikk jo akkurat plass til alle de fargerike albumene på øverste rad av hylla mi, men allerede har jeg flere album på vei i posten som jeg ikke vet hvor jeg skal plassere når det ankommer postkassa mi. Så det kunne altså kanskje vært en smule mer gjennomtenkt, da. Men det får jeg ta som det kommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg