ET LITE K-BEAUTY HAUL


Nå må jeg være helt ærlig og si at det er faktisk ganske lenge siden jeg kjøpte disse produktene, og at jeg faktisk bare har vært for treig og lat eller noe sånt til å faktisk informere om det.

Produktene jeg har kjøpt og som er avbildet er MISSHA “Glow Skin Balm To Go” som er en glow-mist/setting spray som skal tilføre huden glød og fukt, en cushion foundation fra CLIO med navn “Kill Cover Glow Cushion”, og to MISSHA “Glow Lip Blush” fra samme serie som ansiktssprayen.

Jeg er en person som ELSKER en god face mist. Jeg har enda ikke, selv etter å ha prøvd denne, funnet en som er min holy grail. Dette er riktignok ikke en setting spray i den forstand at den skal få sminken til å holde lenger, så derfor dømmer jeg den heller ikke utifra det. Sminken holdt ikke noe kortere enn den pleier etter at jeg brukte den, så det er i grunn nok til at jeg er fornøyd. Jeg liker den fordi den er frisk og gir fukt, og forpakningen er veldig pen å se på. Synes likevel at selve sprayen er FOR fin; altså at den kunne sprayet mer produkt om gangen, så jeg slapp å spraye ansiktet så mange ganger før jeg kjenner det på huden, men den funker greit, og noen foretrekker jo at en face mist skal være slik.

Jeg kjøpte selvsagt leppeprodukter, ettersom jeg tror jeg må være lip product hoarder eller noe sånt. Disse er også fra MISSHA og heter “Glow Lip Blush”, som nevnt over. Fargene som er avbildet over er “Simple Me” til venstre og “Find Me” til høyre. Jeg er veldig fornøyd med de. De kan bygges opp til å ha ganske sterke farger, men er i utgangspunktet ment til å se ganske naturlige ut på leppene, som er det jeg ønsker. Jeg har brukt de ofte.

Dette er den første cushion foundationen jeg noen sinne har testet, og er så langt imponert. Jeg gjorde litt research før jeg bestemte meg for å kjøpe en, for å finne ut hva som ville passe best for meg og mine behov. Jeg er veldig fornøyd med det jeg tidligere har prøvd fra CLIO, og bruker deres Kill Cover concealer hver eneste gang jeg sminker meg. Jeg tenkte derfor at deres cushion foundation måtte være verdt å teste.

Den har utrolig god dekkevne, og den gir en fin glød. Den smitter dessverre av dersom man ikke setter den med et pudder, så den er ikke perfekt slik jeg hadde håpet, lol. Men den ser kjempefin ut på huden og fungerer utrolig bra for meg hvis jeg skal kjappe meg ut døren og vil se litt mer presentabel og våken ut, ettersom den er rask å påføre med puffen som medfølger, og gir et veldig naturlig resultat, selv med den høye dekkevnen. Derfor vil jeg anbefale den, til tross for at den har en tendens til å smitte av. Om man derimot ønsker en foundation som skal sitte en hel kveld på byen eller lignende, så er det best å finne noe annet. Jeg har forresten normal/tørr hud.

Vil advare for de som skulle ønske seg disse produktene, om at i disse dager er det jo egentlig heller vanskelig å få tak i noe av dette. Jeg har kjøpt det fra mine kjære og trygge eBay-selgere, for de som måtte lure på det. Ikke misforstå, de selges jo fremdeles og vil være mulig å få tak i. Men på grunn av pandemien som herjer, er det begrenset med post og shipping-muligheter fra Sør-Korea til Norge, og man må da enten ut med høye summer til den dyreste shipping-valgmuligheten, eller være tålmodig og vente en stund (eller eventuelt finne noe tilsvarende her i Norge). Dermed blir det lite K-beauty shopping for min del frem til alt er tilbake som normalt.

Har du handlet noe å fint i det siste, og er du fornøyd med det du har kjøpt? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg