Black Lives STILL Matter!

I dag ønsker jeg rett og slett bare å komme med et tips!

Black Lives Matter er noe alle bør støtte på en eller annen måte, og da helst selvfølgelig i hverdagslivet ved å stå opp mot små stikk av rasisme, som ikke alle tenker over, og også de åpenbare formene for rasisme. Men dersom man allerede aktivt bekjemper rasisme i hverdagen, både ved å gå i seg selv og ved å konfrontere andre, så finnes det selvsagt enda flere måter man kan bidra på! For eksempel ved å donere. Selvsagt er det ikke alle som har anledning til å donere store eller små summer til forskjellige organisasjoner, og det er veldig forståelig. Men dersom noen skulle ha mulighet til å gjøre slikt, så anbefaler jeg å kjøpe denne T-skjorta.

Denne T-skjorta var noe søstera mi tilfeldigvis fant i noens story på Instagram, og det er noen personer som har startet en liten business hvor de lager og selger disse, og de har designet den selv/ved hjelp av en venn. Jeg kjenner ikke disse personene, men jeg er veldig fornøyd med T-skjorta, og alt overskuddet går til veldedige organisasjoner som kjemper mot rasisme og politibrutalitet. Hvis dere er interesserte i å sjekke det ut, er det bare å besøke @sammenmotrasisme på Instagram. Jeg har ikke blitt bedt om å reklamere for dette for de som skulle lure på det, men jeg hadde lyst til å anbefale det, siden jeg synes det er en fin T-skjorte og en god sak. Jeg betalte 200kr for T-skjorta, og jeg kjøpte en til meg selv og en til kjæresten min i gave. Jeg har brukt min masse siden jeg fikk den.

Så vidt jeg vet har de som driver denne butikken ferie nå, men de oppdaterer på Instagrammen sin regelmessig, og jeg anbefaler alle å ta en titt!

Håper alle har/har hatt en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg