ATEEZ Official Lightstick

Jeg visste ikke når, men jeg visste dagen ville komme snart, og da den omsider kom så kunne jeg ikke la være. ATEEZ sin Official Lightstick ble released, og jeg MÅTTE kjøpe den!

Som dere kanskje vet, er ATEEZ en av mine favorittgrupper innen KPOP, og jeg samler på albumene deres på grunn av det, og som stor fan måtte jeg også ha denne lighsticken. Den er så nydelig! Jeg har flere lightsticks som også er veldig fine, men denne har flere forskjellige lyssettinger enn de andre jeg har, og det synes jeg er veldig kult. På-knappen er også unik, ettersom de valgte å ha et nøkkelhull i stedet for en vanlig power-knapp.

Jeg skal på konserten deres i Amsterdam i mars, og jeg gleder meg masse til å ta den med og bruke den!

Lightsticken kom i en skattekiste-inspirert eske som passer konseptet deres. Konseptet deres er et pirat-konsept, og jeg vet ikke om noen andre grupper som har gjort det samme tidligere, og jeg elsker det!
 

Se så nydelige farger! Som regel har lightsticks kun en lyssetting (sett bort ifra at man kan få den til å blinke og så videre), og det er som regel hvitt lys, men den lyser i den fargen som lightsticken har, som kanskje grønn eller lilla eller lignende. Denne lyser hvitt, men den kan også lyse i en blåfarge som ikke kommer så godt frem her som i virkeligheten, men som er inspirert av nordlys, også en vakker oransje-aktig farge. Den ser mye finere ut i virkeligheten, og jeg er kjempefornøyd med den!

Har dere noen lightsticks? I så fall hvilke?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg