ÅRETS BESTE SANG?

Ja, alle sammen. Hvordan går det med dere? Jeg har vært ganske sliten de to siste dagene, etter at jeg arrangerte 17. Mai-feiringen her hjemme. Jeg hadde egentlig ikke planer om å feire i det hele tatt, men familien ville gjerne komme hit, så da ble det slik. Det ble selvsagt veldig koselig, da! Og jeg fatter fremdeles ikke hvordan jeg klarte å kjøre i meg så mye pølser og kake som jeg gjorde. Jeg ble oppriktig sjokkert over å føle på sult før jeg skulle legge meg og dagen etter, fordi jeg hadde spist så mye. Det er jo logisk å bli sulten igjen etter hvert, men noen ganger så spiser man liksom så sinnssykt mye at det føles som om man har spist nok for en stund? Haha. Jeg vet ikke, jeg.

Som dere forresten ser fikk jeg sminket meg og tatt bilder, her en dag! Det høres kanskje ikke ut som en veldig omfattende oppgave, men for meg er det en stor bragd! Haha. Jeg følte meg veldig pen, faktisk, men tok raskt av meg løsvippene da jeg var ferdig med å ta bilder, fordi det føltes litt skummelt å være så glam på en tur i butikken, plutselig. Følte meg fin og alt det der, og da skulle man jo tro at jeg ønsker at folk skal se hvor fin sminken min er? Men sannheten er at når jeg går ut døren, så ønsker jeg ikke at noen skal legge merke til meg uansett hvordan jeg ser ut, haha. Rart det der. Følte meg definitivt mer komfortabel uten øyevippene, da jeg gikk ut. Men de tar seg svært godt ut på bilder, og funker bra hvis man skal noe spesielt, og man faktisk ønsker å være et blikkfang!

Selv om mye i samfunnet stopper opp i disse dager, så gjør aldri K-POPen det! De kan riktignok ikke reise på turné eller ha publikum på music shows, men de gir ut musikk og opptrer allikevel, til min store glede. Vet ikke hva jeg skulle gjort om ikke jeg i det minste kunne glede meg over K-POP comebacks? Spesielt når jeg ikke en gang kan bestille album fra Sør-Korea en gang, nå som de ikke shipper hit for the time being. Og dere vet hva som skjer så fort jeg nevner K-POP? Jo, jeg har selvfølgelig en låtanbefaling på gang! Her kommer den:

Apink er en gruppe som sjelden skuffer. De skuffer faktisk aldri, for å være nøyaktig. Det tok litt tid før jeg satte meg inn i denne gruppa, men etter at jeg gjorde det har livet faktisk vært mye bedre. Har ikke hørt en eneste sang av dem jeg ikke liker, og alle musikkvideoene er amazing. De endret litt på konseptet sitt for et par år siden, og nå er de faktisk bedre enn noen gang, selv om det gamle konseptet var flotters det også. De har hatt noen av årets beste sanger i flere år på rad nå (min personlige mening, haha), og de kom med sin nye låt “Dumhdurum” for over en måned siden, og jeg har hørt på den uten stopp helt siden det. Jeg mener det virkelig når jeg sier at dette kan være årets beste sang? Spent på om noen kan slå denne?

Gleder meg til de åpner for shipping til Norge fra Sør-Korea igjen uten at jeg må betale dyre dommer, for da skal jeg definitivt kjøpe meg dette albumet! Og dere MÅ faktisk høre denne sangen, og se musikkvideoen. De ser helt nydelige ut, og jeg vil ha alle antrekkene i min egen garderobe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg