TONYMOLY Liptone Get It Tints: MONSTA X Edition

Siden jeg tross alt er stor MONSTA X fan, så sa det seg selv at jeg var nysgjerrig på samarbeidet de skulle ha med TONYMOLY. Ikke bare er jeg veldig glad i det den koreanske musikkindustrien har å by på, men jeg er også svært interessert i det de har å by på innen skjønnhet og makeup, og jeg synes da det er ekstra fristende å bruke penger på sminke eller hudpleie hvor mine favorittartisters navn pryder pakningen. I dette tilfellet er det ikke bilder av MONSTA X på pakningen, men de reklamerer for hver sine farger og man får i noen tilfeller med photo cards på kjøpet, og slikt kan ikke jeg gå glipp av. Jeg kjøpte alle de seks fargene man kunne velge mellom, siden jeg ikke greide å velge én. Planen var jo å kjøpe en av de, ikke sant. For jeg trengte ikke flere. Egentlig trengte jeg jo ingen. Jeg har jo mer enn nok sminke, liksom. Men jeg kjøpte altså alle, fordi… De var fine. Og jeg har ikke selvkontroll. De var ikke spesielt dyre uansett, og koster rett under 50 kroner per stykk, i tillegg til at det var free shipping, og jeg fikk et par dollar i avslag fordi jeg har handlet på den spesifikke nettsiden flere ganger tidligere, så kan heldigvis skryte av at jeg ikke ble blakk denne gangen heller. K-Pop  og K-beauty kan tross alt være dyre hobbyer, lol. I alle fall når man liker å hoarde begge deler.

Det begynner nå å bli en liten stund siden jeg bestilte og mottok disse, og har dermed hatt muligheten til å faktisk prøve de ut og bruke de en del ganger. Nå er ikke jeg en ekspert, pluss at folk har forskjellige preferanser når det kommer til sminke, men jeg er personlig veldig fornøyd med de. Jeg synes de er veldig fine på leppene og jeg bruker de nesten hver dag når jeg skal ut døren eller på jobb. Det jeg liker med lip tints er at de gir muligheten til å ha sterke farger på leppene uten at det tiltrekker for mye oppmerksomhet og uten at det ser unaturlig ut. Jeg synes røde, rosa og oransje farger på leppene er kjempefint, men jeg er litt for pinglete til å gå ut døren med knallrød leppestift. Dette er ikke tilfellet med disse. Selv om man selvsagt ser at det ikke er min naturlige leppefarge når jeg har på disse, så er de ikke så in your face, som en vanlig rød leppestift eller liquid lipstick vil være, og det blir på en måte som et slags “your lips but better”-produkt. Dessuten sitter de godt og lenge, og man trenger ikke å påføre på nytt og på nytt for å beholde fargen. De er heller vanskelige å få av, enn noe annet.

Nedenfra og opp: 01 “Baby Coral”, 02 “Spicy Ruby”, 03 “Pink Coaster”, 04 “Red Hot”, 05 “Oh My Rose” og 06 “Chilli Pepper”

Som konklusjon kommer jeg definitivt til å kjøpe alt av sminke med MONSTA X sitt navn på i fremtiden, fordi jeg digger dem og jeg er svak. Haha. Så sånn er det altså med den saken. Men må jo si meg fornøyd med å ha gjort det denne gangen da, for det er tross alt produkter jeg faktisk bruker, og har en viss nytte av.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg