UNBOXING: SF9 – “Sensuous”

Dette albumet mottok jeg i Korea Box denne måneden, og jeg sa jo jeg skulle lage et eget innlegg om det, så her kommer det.

     

SF9 er en gruppe jeg ikke visste så mye om frem til relativt nylig. Den første sangen jeg hørte av dem var “Mamma Mia” som kom ut tidligere i år, og den likte jeg veldig godt. Kjæresten min digger også den sangen, faktisk, haha. Men slik starter det ofte for meg med grupper. Jeg kan høre på sanger av artister over lang tid og like dem veldig godt, og egentlig er jeg også interessert i å sjekke dem ut nærmere, men så gjør jeg det ikke med en gang. Det tar gjerne litt tid, liksom. Med denne gruppa så begynte jeg å komme mer inn i flere sanger og medlemmer ved dette konkrete comebacket, og da passer det jo ekstra bra at dette endte opp med å bli det første albumet jeg eier fra dem. Tittel-tracken heter “Now or Never” og jeg DIGGER den. Det er sannsynligvis for meg det beste comebacket de har hatt (selv om det skal sies at “Easy Love” er svært vanskelig å slå). Men faktisk så er dette en slik gruppe der jeg synes alle musikkvideoene og tittel-trackene deres er kjempebra. Nøyaktig det jeg er ute etter liksom. De har så mye talent, danser DØDSbra og har bra sanger, og de varierer en del på sjangrene og konseptene sine, og det liker jeg. Ikke misforstå, de aller fleste K-Popgrupper er jo gode dansere, men likevel er det noen som skiller seg ut litt ekstra, og SF9 er en av dem. Og det kommer veldig godt frem i denne musikkvideoen. Ser skikkelig frem til neste comeback fra dem!

I dette albumet fulgte det med et vanlig selfie-photocard som jeg fikk Taeyang på, et annet slags photocard med Zuho på og en kjøleskapsmagnet med Hwiyoung på. Skulle ønske flere album kom med kjøleskapsmagneter, haha, for jeg elsker å ha ting på kjøleskapet mitt. Hwiyoung tar seg meget godt ut ved siden av The Office-magnetene mine, lol. Kanskje et “Dette har jeg på kjøleskapet mitt”-innlegg kunne være morsomt? Haha. Ellers består albumet også som vanlig av en fotobok, og i dette tilfellet er det en av god kvalitet, hvor sidene ikke løsner når man åpner de opp litt for mye (det hender nemlig at noen fotobøker er sånn, og det gir meg smerter i sjela haha), og bildene er kjempefine. Dette er et album der jeg ikke har sjekket ut forskjellen på de to versjonene man i utgangspunktet kan velge mellom, så jeg aner egentlig ikke om jeg foretrekker denne frem for den andre, men jeg er veldig fornøyd med bildene i alle fall. Synes de er fargerike og pene.

SF9 – “Now or Never”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg