KOREA BOX – November 2018

Hehe, ja, kanskje litt sent ute med dette innlegget med tanke på at den neste Korea-boksen allerede har blitt sendt, og jeg mottok denne på begynnelsen av denne måneden. Men bedre sent enn aldri, ikke sant?

Jeg har nå abonnert på Korea Box siden April eller noe sånt, og jeg synes det er like stas hver eneste måned. Av en eller annen grunn blir jeg også like overrasket hver gang jeg skal hente post, og det viser seg at det er denne esken jeg har fått og ikke noe annet jeg har bestilt. Anbefaler alle som har interesse for K-Pop eller K-dramas å sjekke ut nettsiden deres, for de har en boks for alle og enhver. De har en med snacks også. Men den jeg har er K-Pop CD-boksen.

I denne månedens boks mottok jeg en VIXX-mappe til å ha ark og skriv i. Jeg tenkte den er perfekt å putte regninger i, lol. Jeg går jo ikke på skole akkurat nå, men skulle ønske jeg hadde denne mappen da jeg gikk på skolen. Skulle generelt ønske jeg visste om K-Pop, haha. Jeg fikk også sånne små notat-ark med EXO på. Disse kan bli kjekke å skrive handlelister på, eller lignende. Også fikk jeg en form for snack, jeg er litt usikker på hva er, men jeg ser frem til å prøve den. Og sist men ikke minst, fikk jeg selvsagt et K-Pop album. Det er jo så klart høydepunktet og poenget med esken. Denne gangen fikk jeg SF9 sitt “Sensuous”-album, og jeg ble veldig glad for det! Jeg synes SF9 er kjempebra og kjempetalentfulle, og dette albumet imponerte meg like mye som de alltid gjør. Vet ikke når deres neste comeback er, siden det ikke er så lenge siden det forrige, men jeg gleder meg allikevel! Unboxing av dette albumet kommer i et eget senere innlegg, selvfølgelig!

Håper alle får en fin helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg