UNBOXING: B.A.P – “EGO”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

B.A.P – “Hands Up”
 

B.A.P er en gruppe jeg i disse dager synes det er litt bittersøtt å snakke om. Ikke misforstå, jeg digger dem og jeg kommer alltid til å digge dem. De har hatt utrolig mange bra comebacks, og har aldri skuffet meg med noe som helst. Grunnen til at det gjør meg litt sånn trist å prate om dem, er det at lederen, Yongguk sin kontrakt nylig gikk ut, og han valgte å ikke fornye. Etter alt som har skjedd gjennom årene og konflikten de har hatt med plateselskapet sitt, så forstår jeg det veldig godt, og jeg ønsker han selvsagt alt godt, og er glad for at han har gått videre. Men samtidig er det jo så klart litt trist at de ikke er seks medlemmer lenger, men bare fem. Dessuten er de nå på turné og tar straks turen hit til Europa! Og jeg kan selvsagt ikke reise for å se dem! Haha. Men det endrer jo ikke min kjærlighet til denne gruppa, så derfor vil jeg jo selvfølgelig vise dere et av albumene deres fra kolleksjonen min! Dette er deres nyeste album, som kom ut i Desember i fjor. Det vil si at de ikke har hatt et eneste comeback på nesten et år. Jeg er usikker på hva det blir til fremover også, etter at Yongguk forlot selskapet. Men uansett!

Som dere ser, fikk jeg Himchan sitt photocard, og er fornøyd med det. Jeg synes bildene i denne fotoboken er sykt fine. Jeg elsker denne typen bilder, og jeg er stor fan av konseptet de gikk for, også. Titletracken “Hands Up” er dødsbra, synes jeg, men i dette tilfellet synes jeg antageligvis at de to andre sangene på albumet er enda bedre! Ofte er jo tittelsporet det beste, men her er ikke det tilfellet. Både “Moondance” og “Think Hole” er skikkelig, skikkelig bra, og jeg har hørt masse på dem. Til tross for at dette albumet kun har tre sanger, så er det et av mine favoritter. Førsteplassen går selvsagt til “Noir”, fordi ingenting slår det albumet. Det er helt fantastisk, med en helt amazing titletrack. Andreplassen er også enkel for meg, og den ligger svært nære førsteplassen; “One Shot”. Det albumet er så utrolig bra at til tross for at det er out of print og ikke selges lenger, så kjøpte jeg det brukt, fordi jeg var nødt til å ha en fysisk kopi i hylla mi. 

 
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg