Et lite K-Beauty haul

Det kan vel diskuteres om dette i det hele tatt kan kalles et såkalt “haul”, men det er nå i det minste et lite innkjøp jeg gjorde. Et meget lite et. Men lommeboka mi merker jo selv små innkjøp, ikke sant, så da kan jeg jo like gjerne dele det, liksom.

Det ser jo for så vidt ut som at jeg har kjøpt mye mer enn hva jeg faktisk har gjort da, siden jeg fikk med så mange vareprøver. Jolse er veldig generøse når det kommer til slike, haha. Det er forresten der jeg har kjøpt dette. På Jolse, altså. Det er en av mine go-to nettsider når jeg skal handle K-Beauty. Så vet dere det.

Det jeg faktisk HAR kjøpt er altså Etude House Shimmer Glam Base, CLIO Kill Cover concealer og tre ansiktsmasker fra innisfree. Ansiktsmaskene har jeg ikke fått sjansen til å teste ennå, ettersom jeg ville vente til jeg hadde tatt bilder av dem, og det tok meg jo hundre år å få gjort bare det, lol. Men har bare gode erfaringer med innisfree fra før av, så de er sikkert gode. De andre produktene har jeg derimot faktisk fått brukt, som dere kanskje ser på bildene, og jeg liker de faktisk veldig godt! Det er så fint når man kjøper produkter man aldri har prøvd, også viser de seg å leve opp til forventningene, og vel så det! Concealeren er helt fantastisk. Jeg kjøpte den fordi den hadde gode reviews og fordi den skulle være full coverage. Og DET er den. Nøyaktig hva jeg trengte til de mørke ringene under øynene mine, haha. Shimmer Glam basen fra Etude House var også nøyaktig det jeg var ute etter. En base til å legge under foundation for å gi huden glød. Elsker slike produkter, og ble heldigvis ikke skuffet. Vil si dette var en vellykket liten handlerunde.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg