Ops

Det gikk ikke helt som planlagt, dette her. Det med bloggen og sånn, haha. Saken er den at jeg har faktisk en haug med ideer og ferdige innlegg jeg kan legge ut når som helst. Men jeg følte liksom at det ble litt ensforming å KUN prate om K-Pop. Jeg vil jo gjerne prate litt om K-Beauty og slikt i tillegg, av og til. Og jeg hadde lyst til å legge ut noen innlegg om litt av det jeg har kjøpt den siste tiden i forbindelse med det også. Nå begynner det å bli noen uker siden jeg mottok disse tingene, og har hatt lyst til å ta bilder av de. Men det er jo så ekstremt mangel på dagslys nå om dagen? Og jeg, jeg er ikke særlig flink til å stå opp før det dagslyset allerede er borte. Og på de dagene jeg faktisk gjør det, så har jeg gjerne andre planer. Som for eksempel jobb… Eller venninnetur til IKEA… Eller fotoshoot med søstera mi… Ja… Alt mulig egentlig. Og når jeg ellers er våken tidlig nok, så er dagslyset fremdeles ganske… Mørkt og trist? På grunn av været? Så, ja… Men planen er likevel å få blogget mer fremover, siden jeg tross alt synes det er gøy å prate om det jeg interesserer meg for, og å prate om det på en blogg er strengt tatt bedre enn å prate hull i hodet på noen i familien eller vennekretsen, tenker jeg da, haha.

 

Sik-K – “FIRE”

Denne sangen er forresten en av de beste sangene som har kommet ut hele dette året. Den er helt fantastisk, og jeg kommer aldri til å gå lei. Anbefaler alle å høre på den.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg