Jeg skal møte The Rose!

Okei, folkens. Døden er nær! Haha!

Eller egentlig ikke, men det føles nesten sånn, for jeg og venninnene mine har omsider klart å bestille oss billetter til The Rose-konserten i Stockholm på slutten av denne måneden (30. November). Og vi snakker da VIP-billetter, med hi-touch og group photo. Vi har hatt lyst til å bestille billetter til konserten siden de annonserte denne turneen, men økonomien har dessverre ikke tillatt oss å gjøre det. Men nå greide vi det likevel! Disse billettene har vært til salgs siden den 26. September, og på mirakuløst vis var det flere VIP-billetter tilgjengelig, enda det var den 6. November! Som om det var skjebnen, liksom. Haha.

Jeg virkelig elsker musikken til The Rose, og tanken på å se dem live er bare helt ubeskrivelig. Jeg gleder meg så mye. Og siden vi har VIP-billetter, får vi jo muligheten til å stå nærme scenen! Og etter konserten får vi MØTE dem! Som fan, finnes det jo ikke noe mer fantastisk. Jeg er i ekstase.

Har brukt kvelden på å lese på Twitter om folks erfaringer i forhold til hi-touch med The Rose, og nå gleder jeg meg bare enda mer. I begynnelsen gikk det ikke opp for meg nemlig, men etter å ha lest om andre fans’ opplevelser, så tror jeg virkelig at dette blir en av de beste kveldene noen sinne. Jeg føler faktisk at jeg kommer til å dø. Eller tisse på meg, lol. Men da glemmer de meg jo ikke, i hvert fall?

Siden jeg er The Rose-fan, så kommer det kanskje ikke som noe sjokk at jeg er stolt eier av deres to mini album også, og det ene tok jeg faktisk bilder av for litt siden, så se frem til et innlegg om det i nærmeste fremtid! I mellomtiden kan dere kose dere med en fin sang fra deres første mini album “Void” som kom tidligere dette året. Det er ingen tvil om at jeg kommer til å gråte av meg løsvippene på denne konserten. Kommer til å se ut som et vrak innen hi-touch-opplevelsen starter. Det gruppebildet kan jo bli interessant.

The Rose – “I.L.Y.”

 

Man må jo bare sette pris på en god, gammeldags grinelåt, am I right

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg