Happy Halloween

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b1 preset

Akkurat i tide til Halloween skjedde noe av det skumleste som kunne skje meg. Det vil si, mobilen min streika. Jeg trodde i hvert fall at den gjorde det. Den fungerte ikke som den skulle i det hele tatt, og jeg var nødt til å nullstille den, som først ikke engang ville fungere, og mobilen lå og ble varmere og varmere i flere timer, før jeg endelig fikk tatt den med dit jeg kjøpte den, og den somehow reparerte seg selv? Høres kanskje dramatisk ut, men en ødelagt iPhone er virkelig noe av det skumleste jeg vet om (lol). Å fikse et Apple-produkt eller kjøpe et nytt er kjempedyrt, og ikke noe jeg egentlig har råd til nå om dagen, haha. Mobilen min er dessuten noe av det kjæreste jeg har, og jeg visste ikke hvor mye forskjellig jeg faktisk bruker den til før den ikke fungerte. Jeg skulle dessuten på jobb dagen etter, og hadde plutselig ingen vekkerklokke, så det ble jeg jo nødt til å kjøpe meg. Kanskje kjekt å ha uansett, i tilfelle noe lignende skulle skje i fremtiden. Jeg har enda ikke turt å overføre sikkerhetskopien til mobilen min, fordi jeg er redd for at den skal klikke igjen, haha. Så venter med andre ord litt med det til jeg føler meg en smule mindre nervøs. HAHA det høres så sinnssykt overfladisk ut, dette her. Men ja ja. 

Uansett. Dette er faktisk grunnen til at jeg ikke har blogget, også. Ikke at jeg kanskje skylder noen en unnskyldning uansett, ettersom jeg ikke har noen lesere, haha. Men man får jo i alle fall ingen hvis man aldri legger ut noe som helst. Jeg er ganske avhengig av mobilen min når jeg blogger, til tross for at jeg skriver innleggene på dataen, fordi det er på mobilen jeg oppbevarer og redigerer alle bildene mine, og det er der jeg legger planer i notatene mine og så videre. Det er også der jeg finner mye av inspirasjonen min. 

I forbindelse med Halloween, som tross alt er i dag, velger jeg å dele min favoritt Halloween-låt. Innen K-Pop i alle fall. Kan vel kanskje ikke begi meg ut på å danke Michael Jackson’s “Thriller” av den tronen. Det er liksom litt risky. Dessuten er jo den en klassiker, og typ den beste sangen ever. MEN, det synes jeg “Voodoo Doll” av VIXX er også. Det er i det minste den beste VIXX-sangen, og en av mine favoritter innen K-Pop i det hele tatt. Og musikkvideoen gir så klart akkurat passe mengde Halloween-vibes. Skulle ønske den lå på Spotify, og at hele VIXX sin diskografi lå der. Ikke bare den nyeste halvdelen, liksom. De er jo så sinnssykt bra. 

VIXX – “저주인형 Voodoo Doll”

 
Håper alle får en fin Halloween, enten dere feirer eller ikke 🙂
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg