“V”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with dog3 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with dog3 preset

Processed with VSCO with dog3 preset

Jay Park – “V”

 
Etter å ha sovet mesteparten av mandagen, bestemte jeg meg for å bruke dagen i dag til å være et hakk mer produktiv. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg har lyst (Har for så vidt sovet halve dagen i dag og, men). Så jeg tenkte at et blogginnlegg bestående av et låtforslag var passende. Den siste tiden har jeg hørt en del på den nye sangen til Jay Park, og Jay Park er det vanskelig å forbli i et nedstemt humør av, så da passer den bra på en ellers vanlig, og kanskje kjedelig, tirsdag. Planen min i dag er ganske enkelt å rydde og vaske litt i leiligheten, siden den har en tendens til å bli fort rotete siden den er såpass liten (og jeg og kjæresten er rotehoder, begge to). Mens jeg begir meg ut på ryddeprosjektet, skal jeg selvfølgelig høre på K-Pop, fordi det gjør enhver aktivitet mye morsommere med en gang. Det er som magi.
 
Håper alle får en fin tirsdag! 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg