MONSTA X Official Light Stick

Det er ingen nyhet at jeg elsker MONSTA X. Jeg dro til London for å se dem på konsert i Juni dette året, og de er en av de gruppene jeg hører på aller mest. De er generelt umulig å mislike i det hele tatt, og da er det ingen overraskelse at jeg er stolt eier av deres offisielle lightstick. Skulle selvsagt ønske at jeg hadde den FØR jeg dro på konsert, men av en eller annen grunn hadde jeg tenkt at de ville selge den som merch der konserten skulle holdes, noe de tydeligvis ikke gjorde (dette var for så vidt min første K-Pop konsert, hehe), og dermed var jeg rask til å bestille meg den så fort jeg kom hjem fra konserten. Forhåpentligvis får jeg en ny sjanse til å bruke den ved en annen anledning, men inntil videre synes jeg generelt at den er fin å ha. Den tar seg fint ut i K-Pop album-hylla mi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

I det øverste bildet ser dere esken den kommer i, som i mine øyne er veldig dekorativ, og lighsticken mens den er skrudd av. De andre bildene viser hvordan den ser ut i dagslys mens den er skrudd på. Selvsagt er den enda finere i mørket når det kun er den som lyser. Etter min mening er det en av de fineste lightstickene, men jeg synes egentlig at det er mange som er veldig fine. Også er det noen som ikke er fullt så fine, men som jeg likevel ønsker meg fordi jeg liker gruppa den tilhører. Håper på å få samlet flere i fremtiden, for de er veldig morsomme å samle på, og de er samlegjenstander man setter pris på å ha, når man er så glad i K-Pop som jeg er. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg