WINNER – 2nd Single Album “Our Twenty For” Dream version

Selv om dette bare er et singel-album og kun har to sanger, var jeg nødt til å kjøpe det. Jeg elsker WINNER og lever for de to sangene på dette albumet. Det første singel-albumet, “Fate Number For” mottok jeg også i postkassa her om dagen, til tross for at også dét kun har to sanger. De er bare for bra til at jeg ikke kan ha de i fysisk CD-form. Designet på fotobøkene er dessuten utrolig fint, og dermed morsomt å ta bilder av og bare egentlig se på og bla igjennom. Money well spent.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

Åh, dette albumet er bare så pent. Minimalistisk og enkelt, med et behagelig fargevalg. Blå er jo en veldig avslappende farge. Designet passer dessuten sangene på albumet veldig godt. 

I dette albumet fulgte det ikke med så mye, i forhold til for eksempel EXO-albumet jeg viste dere for litt siden. De er jo omtrent strake motsetninger, egentlig. På alle måter, faktisk. Men NOE fulgte selvsagt med. Jeg fikk med et photocard med Jinwoo på, og et sånt større bilde-postkort som endrer seg når du beveger på det, hvis det gir mening, haha. På det fikk jeg Seunghoon. På baksiden av det står det WINNER og det er bilde av en strand, mens på det lille fotokortet står kallenavnet til Jinwoo. 

Favorittsangen min på dette ekstremt korte albumet er “Island”, men det sier seg litt selv at jeg liker begge sangene veldig godt, for hvis ikke hadde det vært ganske meningsløst å kjøpe dette albumet, haha. Sangene er forresten ganske like, også.

WINNER – ‘LOVE ME LOVE ME’ M/V

 
kRj4toENrnA

WINNER – ‘ISLAND’ M/V

 
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg