Singularity

Nå har det gått noen timer, og jeg har fått muligheten til å tenke litt på det som har skjedd, og på det jeg har vært vitne til, og føler meg klar til å blogge om det. Haha. Okei, det høres veldig dramatisk ut, men man blir sånn når K-Pop tar over livet. Det er bare sånn det er. Big Hit bestemte seg altså for å publisere comeback traileren til det nye BTS-albumet i dag, og jeg fikk helt seriøst et hosteanfall da jeg så det. Jeg var av en eller annen grunn skikkelig uforberedt på at det skulle skje i dag. Ikke at de hadde kommet med noen forvarsel, as usual, men den var jo å forvente i nærmeste fremtid med tanke på at albumet kommer den 18. Mai. Er skikkelig spent på hvordan titletracken deres blir, når comeback traileren ligger på dette nivået. Liksom, bare se på den:

BTS (방탄소년단) LOVE YOURSELF 轉 Tear ‘Singularity’ Comeback Trailer

 
Denne comeback-traileren er seriøst kunst. Den gjorde meg speechless. Jeg synes sangen er skikkelig bra, og den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører på den. Instrumentalen er helt min greie på absolutt alle mulige måter, og jeg gleder meg utrolig mye til albumet kommer ut. Det bør helst være bra, haha. Siden jeg har forhåndsbestilt det og sånn… Men hvis det er noe à la denne videoen, så tror jeg at det vil leve opp til forventningene. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg