Jeg kan ikke lese

Haha. Okei. For omtrent en uke siden gjorde jo VIXX comeback med låten “Scentist” og albumet “Eau De Vixx”. Har ikke somlet meg til å faktisk høre gjennom hele albumet ennå, men har hørt mye på title tracken den siste uken, og liker den veldig godt. Jeg oppdaget likevel noe litt vesentlig tidligere i dag, og det var at sangen ikke heter SCIENTIST, men heller “Scentist”, og jeg ble seriøst skikkelig forvirret og egentlig litt flau over at jeg har gått og helt seriøst trodd at sangen heter SCIENTIST i en hel uke nå.

Det beviser jo ganske greit at jeg ikke har gjort research i det hele tatt på dette comebacket, haha. Har jo ikke hatt på teksten på musikkvideoen eller søkt den opp eller noen ting. Da hadde jeg jo raskt forstått konseptet og hva sangen dreier seg om. Konseptet er faktisk basert på “Perfume: The Story of a Murderer”, viser det seg, og det er forresten et veldig kult og interessant konsept, men såpass langt presterte altså ikke jeg å tenke. Føler meg i grunn relativt dum som ikke skjønte det med en gang. Det er jo skikkelig åpenbart, egentlig, men tydeligvis var jeg for opptatt med å sette pris på alt annet ved musikkvideoen, til å tenke noe på hva den faktisk handlet om, haha. Den er veldig behagelig visuelt, tross alt. Den eneste grunnen til at jeg nå vet hva sangen faktisk heter, er fordi jeg så på en reaction-video til musikkvideoen, der en YouTuber tydeligvis var like forvirra som meg. Holdt faktisk på å le meg i hjel da jeg oppdaget at jeg har gått rundt og tenkt at “Scientist” av VIXX er skikkelig bra, også heter den jo ikke det. Helt sykt at jeg i en alder av nesten 22 år fremdeles ikke greier å lese. 

VIXX – “향 (Scentist)”
 

_TJ3vTiWT0k

Danielle Pedroza VIXX – “Scentist” M/V reaction

 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg