Pink Wednesday


Her om dagen, da søstera mi foreslo at hun og jeg skulle gå ut og ta noen bilder av hverandre, tenkte jeg at jeg MÅTTE ta på rosa øyenskygge for anledningen. Og det resulterte i at jeg like gjerne tok noen bilder av det før vi i det hele tatt dro ut på fotoshooten vår. Og jeg ble altså SÅ fornøyd! Og jeg brukte kun EN øyenskygge! I tillegg til en rekke andre produkter, riktignok, haha. Men selve øyenskyggen er kun ett produkt, som dere ser over. Jeg skal garantert gjøre den samme looken om igjen, for jeg elsker virkelig rosa, og å ha en slik sterk farge på øyesminken fikk meg i veldig godt humør!

Jeg brukte fargen “Bubblegum” fra JAWBREAKER paletten fra Jeffree Star Cosmetics over hele øyelokket. Hvilken som helst rosafarge man liker eller har fungerer like bra, vil jeg tro! Jeg tok også bilde av et par andre vesentlige produkter jeg har brukt, som dere ser, men i utgangspunktet er det bare å bruke det man måtte ha hjemme, om dere skulle få lyst til å prøve selv. På kinnene mine har jeg brukt storfavoritten min “Wattabrat” highlighter fra Fenty Beauty og Makeup Mekka sin cream blush i fargen “Squeeze The Day”. På leppene har jeg kun brukt ColourPop sin lipgloss i fargen “Pretty In”. Alt av foundation, concealer, bryn, eyeliner osv er opp til hver enkelt å bruke sin egen favoritt. Men hvis noen er nysgjerrige på hva jeg har brukt likevel er det bare å spørre! 🙂

Liker dere å eksperimentere med fargerik sminke? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg