MAKEUP MEKKA HAUL

Jaja, dere. Nok et spontankjøp fra min side. Ikke overraskende i det hele tatt, haha. Jeg var inne på Makeup Mekka for å TITTE LITT, ikke sant. Vurderte å kjøpe meg nytt setting powder, og det var i utgangspunktet det eneste jeg skulle ha, selv om jeg også ville se hva de nye kremblushene kostet. Har hatt lyst på gode kremblusher, og Makeup Mekka sine er jo ganske billige. Så da la jeg til både pudder og kremblush i handlekurven. Jeg klarte jo selvsagt ikke å velge en farge, så jeg tok to. Men så var det jo en sånn scrunchie jeg hadde hatt lyst på også. En neonrosa en. Så da la jeg til den også, for den var jo på salg. Men så var det lipglosser på salg i dødskule farger også, og da MÅTTE jeg ha de. Også var den fineste fargen av de alle, nemlig en rosa en, selvfølgelig IKKE på salg, haha. Jeg kjøpte den også.

Det eneste produktet jeg allerede har prøvd tidligere er pudderet, og det er jeg stor fan av. Vanskelig å slå til den prisen i alle fall. Like bra som Cover FX og Laura Mercier som begge er pudder jeg er stor fan av og kunne kjøpt igjen. Det er riktignok mindre produkt i denne enn i de dyre variantene jeg nevnte, men samtidig er det såpass billig, og varer likevel mer enn lenge nok. Spesielt for meg som ikke bruker det til å bake uansett, men heller bare sette sminke under øynene og lignende.

I kremblushen, eller “Cheeky Blush” som de faktisk heter, valgte jeg fargene “Squeeze The Day” og “Fruit Punch”. Den oransje/peachy fargen er “Squeeze The Day” og “Fruit Punch” er den rosa. De er begge kjempefine, og da jeg testet dem ut med sminken min så brukte jeg faktisk begge samtidig. Jeg elsker en skikkelig flushed blush look, og bruker nå helst cream blush MED powder blush utenpå, og jeg synes det gir ansiktet mitt en sykt frisk og “naturlig” look. Elsker det! Har som dere ser swatchet dem, men de skal selvsagt duses ut, og vil ikke se så ekstreme ut i ansiktet, haha.

Jeg elsker jo sminke, og det finnes vel ingen produkter jeg IKKE er fan av, men tror antageligvis at lip gloss er noe av det gøyeste jeg vet å kjøpe. Jeg får liksom ikke nok leppeprodukter i kolleksjonen min, og spesielt når det gjelder lip tints og lip gloss. Men jeg føler nesten det er litt greit også, siden det er noe av det jeg bruker opp raskest. Bruker årevis på å bruke opp både bronzers, øyenskygger og highlights, mens lipgloss blir liksom tomt mye raskere, så da er det jo kanskje praktisk med et lager, tenker jeg. Kanskje ikke livsviktig da.

Fargene som var på salg og som jeg i utgangspunktet la til i handlekurven først var den lilla med navn “Holo” og den blanke/hvite med navn “Disco Duck”. Den rosa heter “Wet’nWild”. Og typen gloss heter forresten “Aqua Shine Lip Gloss”. Glemmer liksom å nevne det, haha. Likte de godt, men de slår dessverre ikke Colourpop sine Ultra Glossy Lips og Marc Jacobs sine lipglosser. De er absolutt de beste jeg har prøvd. Men jeg kommer absolutt til å bruke disse! Synes fargene er superfine, og de har masse glitter!

4 kommentarer
      1. Hei, jeg har også tørr hud og det funker supert for meg likevel. Nå bruker jeg øyekrem daglig i tillegg, som også kanskje kan hjelpe, spesielt nå på vinteren, men pudderet er uansett bedre enn mange andre på min tørre hud. Anbefaler det absolutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg