Birthday Party

Herregud, i går la jeg meg faktisk før midnatt. Kan ikke huske sist jeg gjorde det? Hvis jeg legger meg før midnatt er det gjerne kun for å ta en lur. Døgnrytmen min har vært rar i så mange år nå at det føles helt unaturlig for meg å sove om natta. Pleier å legge meg sånn 05 på morgenen, vanligvis. Men jeg hadde jo faktisk hatt en innholdsrik dag til tross for at jeg hadde fri fra jobb, og jeg sto opp i 11:30-tiden, så da er det kanskje ikke så rart at jeg følte et behov for å legge meg litt tidligere enn jeg pleier. Ikke at 11:30 kanskje er tidlig for folk flest å stå opp, men for meg er det dessverre tidlig.

Årsaken til at dagen ble innholdsrik, var fordi venninna mi hadde bursdag og fylte 24 år, og jeg hadde lyst til å feire henne litt, haha. Bursdager er til for å feires, mener jeg, og jeg synes det er stas å stelle i stand litt til sånne anledninger. Spesielt siden hun ikke hadde noen store planer om å gjøre noe ut av det selv. Derfor inviterte jeg henne og søstera hjem til meg på middag. Jeg serverte taco, fordi jeg aldri lager noe annet. Og hvorfor skal jeg? Taco er jo det beste, og kunne godt vært det eneste som finnes. Kunne ærlig talt ha spist det hver dag.

Kake gadd jeg derimot ikke å lage, fordi det hadde blitt litt for mye styr for meg haha, MEN da vi var i butikken så vi en aldeles supersøt ROSA skolebolle. Så da kjøpte jeg den til henne, og satte lys på den. Bursdagsbolle funker jo det også. Jeg fant dessuten OREO-kjeks på butikken det sto Birthday Party på, men til vår store skuffelse var de helt vanlige OREOs… Så vil bare advare alle som kjøper Birthday Party OREOs i god tro om at de er ekstra festlige, om at de ikke er det. Men de var veldig gode for det da, for vanlige OREO-kjeks er jo of course sykt gode som de er fra før. Jeg kjøpte forresten is også, men den glemte vi å spise.

Siden det var bursdagen hennes hadde jeg jo SELVFØLGELIG kjøpt presanger til henne, som jeg var så heldig å få i posten akkurat i tide, dagen før bursdagen. Glemte å ta bilde av de utenfor innpakningen, men inni pakkene var det to MONSTA X album som hun hadde ønsket seg. Som meg, så samler hun på MONSTA X sine album, og nå er hun enda et skritt nærmere den fulle kolleksjonen. Det tar dessverre litt tid å samle når de har så mange versjoner av alle albumene, og vi begge er blakke, hehe. Men hun ble i hvert fall fornøyd, og da er JEG også fornøyd!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg