Bildedryss fra London!

Dette virker kanskje litt meningsløst å skrive om at this point. Det er altså nå snart 3 måneder siden jeg og kjæresten reiste til London. Jeg blogget jo faktisk om at jeg skulle dit på toget til flyplassen, til og med. Jeg skulle oppdatere videre om turen mens jeg var i London også, siden det skulle være en ganske begivenhetsrik tur. Men så fungerte nettet dårlig der borte, og da jeg kom hjem hadde jeg så mye å gjøre med jobb og livet at jeg ikke fikk meg til å blogge om det i det hele tatt. Men jeg synes det er verdt å skrive litt om turen, så jeg velger å gjøre det likevel, selv om det nå er 3 måneder senere. Nå som vi uansett ikke kan reise særlig langt, er det jo ålreit å mimre litt over gode minner. Så helt meningsløst er det sånn sett ikke!

Vi reiste i utgangspunktet til London for å se SuperM live, fordi jeg hadde et veldig stort ønske om det. Heldigvis for meg så liker kjæresten min også KPOP, og da spesifikt blant annet SuperM, så han ble frivillig med på det. Likevel var det en betingelse, og det var at vi måtte dra på fotballkamp også. Man må jo tross alt gi og ta i et forhold, hehe. Så vi dro for å se QPR, som er laget han heier på, på hjemmebane. Dette var min første fotballkamp noen sinne, og til tross for at jeg ikke er særlig begeistret for sport, så syntes jeg det var gøy og spennende. Litt vel kaldt, kanskje, men verdt det. Mest fascinerende, var det nok å se barn i 10-12 års alderen banne som sjømenn ut mot fotballbanen. Også var det litt søtt og trivelig å se voksne, tøffe, barske og bannende menn, rose og oppmuntre fotballspillerne de heiet på. Da fikk jeg oppleve fotballkulturen på nært hold også, gitt!

Konserten kvelden før, var uansett en så fantastisk opplevelse for oss begge (spesielt meg). Det var altså en kjempebra konsert, og plassene våre kunne nesten ikke vært bedre, faktisk. Vi hadde ikke plasser på gulvet, og selv om de er mest ettertraktet og høyest priset, så jeg mye bedre fra våre plasser enn jeg ville gjort fra gulvet, siden jeg er såpass lav. Det er lenge siden jeg har vært på en slik stor konsert hvor jeg kan se alt som skjer og på så nært hold! Jeg kan ikke engang begynne å beskrive hvor amazing det var å se medlemmene i SuperM live og i virkeligheten på den måten. Jeg har nå fått se dem opptre “Jopping”! MIN FAV SANG! Og jeg har fått se Baekhyun opptre “UN Village” og “Betcha” fra mitt FAVORITTALBUM. Og jeg fikk se legendariske Taemin opptre “Danger” og “Goodbye”. The experience of a lifetime. Bare wow.

Etter fotballkampen dro vi på min favorittrestaurant som jeg har vært på i London, og som jeg spiser på hver eneste gang jeg reiser dit. På grunn av det er jeg rett og slett bare nødt til å anbefale den. Den heter Weizi Prawn Hot Pot, og ligger i nærheten av Shepherd’s Bush og Hammersmith. Jeg bestiller alltid deres stekte hjemmelagde nudler med biff og grønnsaker, og det er så UTROLIG godt. Jeg har også smakt blant annet en gul curry og black bean noodles der, og kan også anbefale de på det sterkeste, hvis dere noen gang befinner dere i området! Blir antagelig ikke med det første da, forståelig nok, men greit å ha det i bakhodet. Hehe.

Har dere noen spesielle anbefalinger fra London, som dere ønsker å dele? Eller en reise dere savner nå i disse tider, når reising blir vanskelig?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg