UNBOXING: MONSTA X – THE CLAN pt. 2.5 BEAUTIFUL

Ah, kunne sagt mye om det albumet her. Det er helt fantastisk. Og det er vakkert å se på. Og jeg ønsker meg alle 3 versjonene. Men foreløpig har jeg denne ene, og den er jeg svært fornøyd med. Tror det er min favoritt av de 3 alternativene, sånn utifra konseptbildene som hører til. En vakker dag skal jeg likevel unne meg de to resterende versjonene, fordi de ser kjempefine ut ved siden av hverandre, og fordi jeg i grunn ønsker å samle alle MONSTA X sine album i alle versjoner etter hvert, når økonomien tillater det. Men inntil videre har jeg kun dette MONSTA X albumet, i tillegg til lightsticken deres.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

MONSTA X – “Beautiful (아름다워)”

I dette albumet følger det med masse greier, for å si det sånn. Men jeg vet det er fordi det ikke er noen fotobok, så man får slike “postkort” i stedet. Og jeg synes i grunn det er ålreit. Det blir fint å ta bilder av, synes jeg. Alt kommer dessuten i en veldig pen eske som virkelig tar seg bedre ut på hylla enn de fleste album. Kunne stirret på det i en hel evighet. 

Jeg tok ikke bilde av det, dessverre, men jeg fikk I.M sitt photo card, og er veldig fornøyd! Det sier jeg jo alltid, men det er fordi jeg er det, haha. Liker jo alle medlemmene! For de som lurer så er Shownu mitt bias (det var Jooheon og han deler vel teknisk sett plassen med Shownu, lol, men Shownu har sakte men sikker tatt over, fordi sånn går det bare noen ganger haha). Grunnen til at jeg ikke tok bilde av det er egentlig litt tilfeldig. Jeg pleier å være ganske rask når jeg får nye photo cards, til å sette de inn i plastlommer slik at jeg ikke mister de, og så jeg har alle på et sted. Har riktignok ikke så mange photocards, fordi jeg ikke er den typen som samler på alle. Jeg har kun de som følger med til de albumene jeg har kjøpt, og jeg pleier heller ikke å bytte de bort mot andre medlemmer. Kan kanskje skrive et innlegg om dem en gang også, hvis det er ønskelig.

Konseptbildene i denne versjonen av albumet er til å dåne av. De har jo strødd glitter over Minhyuk, liksom. Det er det man kaller kunst i min husholdning. Også Wonho i et badekar kledd i Versace, da. Jeg vet liksom ikke hvordan man kan toppe det. Men MONSTA X topper seg selv stadig, så det er vel ingen vits i å bli overrasket egentlig. Nå har de snart comeback også! Kjempespent på hvordan det blir! Det lover veldig godt utifra konseptfotoene som har blitt lagt ut på sosiale medier i alle fall, så det er bare å glede seg til mandag!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg