Current obsessions

정세운 – JUST U with Sik-K (Prod. GroovyRoom) (JEONG SEWOON)

 
KNWLQI5_JLc

Whee In(휘인) _ EASY (Feat. Sik-K)

 
9mQk7Evt6Vs

(G)I-DLE ((여자)아이들) _ LATATA​

 
VlM8BXylDoQ

Jay Park(박재범), Simon Dominic(사이먼 도미닉), Loco(로꼬), GRAY(그레이) _ Upside Down(뒤집어버려)

 
hwWgRzRu22c

헤일로 (HALO) – O.M.G.

 
28XC2KRE-DE

NCT 127 ‘Chain’ MV​

 
Vil si dette er seks ganske forskjellige sanger, haha, men jeg er hekta på de alle sammen. Liksom, virkelig hekta. Anbefaler absolutt at dere sjekker de ut. Tror det vil finnes en sang for de aller fleste blant disse, siden de er såpass ulike. NCT 127 sin “Chain” er teknisk sett ikke K-Pop, siden den er på japansk (den er faktisk deres japanske debut, 10/10 would recommend). Føler nesten jeg kunne skrevet et helt innlegg dedikert til akkurat den, siden jeg er såpass stor NCT-fan, og musikkvideoen er alt jeg trenger for å leve. lol. For ikke å snakke om Taeil’s vocals, herregud. Jeong Sewoon sin låt er forresten så bra at den typ gir meg gåsehud, og musikkvideoen til den også er så utrolig visuelt behagelig at jeg kunne nesten ha dekorert stua mi med screenshots fra den. Kanskje. Føler det muligens sånn med 50% av alle musikkvideoer jeg ser på innen K-Pop, haha.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg