EXO – The War: The Power of Music 4th Album Repackage

Jeg får stadig flere K-Pop album levert hjem i postkassen etter at jeg gikk amok for et par uker siden, og det er like gøy hver gang. Denne gangen fikk jeg to, der det ene var WINNER sitt single album “Our Twenty For” i Dream-versjonen, og det andre var det som dette innlegget omhandler; nemlig EXO sitt “The War: The Power of Music” som er en oppdatert versjon av “The War”-albumet. Det har altså de samme sangene som det originale albumet, i tillegg til tre helt nye sanger. Dette er et album jeg bare var nødt til å skaffe meg når jeg først bestemte meg for å starte en album-samling. Jeg elsker sangene, og hører på det hele tiden, i tillegg til at albumet i seg selv har et veldig gjennomført og kult konsept og design, som gjorde det enda enklere å ta beslutningen om jeg skulle kjøpe det eller ikke. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

La meg først si det at i dette albumet fulgte det med jævlig mye greier, haha. I tillegg til et vanlig photocard som vanligvis følger med (jeg fikk forresten Kai på mitt, hehe), fulgte det med to forskjellige sett med bilder eller kort av hvert medlem, og informasjon på baksiden om hvilke superkrefter de har og så videre, i tillegg til 4 store kort, der halve siden var ansiktet til et medlem, mens andre halvdel var et annet medlem, og på baksiden er det bilde av de to som en duo. Det fulgte også med et lite utdrag av en tegneserie som matcher konseptet de har gått for, og en plakat i svart/hvitt der det står titlene på alle sangene i tillegg til hvem som har produsert og skrevet dem og sangteksten. I tillegg var det et stort kort i A4-størrelse med et gruppebilde av medlemmene på. Jeg synes det er så kult hvor mye arbeid de legger ned i K-Pop album. Akkurat dette albumet hadde riktignok ingen fotobok slik det pleier å være, men de valgte heller å ha disse fotokortene, og det synes jeg var en kreativ vri. Jeg tror kanskje jeg foretrekker fotobøker, men jeg synes det var gøy å fotografere dette albumet og finne forskjellige måter å legge de på og så videre, for at bildene skulle bli fine. 

Titletracken på dette albumet er “Power”, og til tross for at det dessverre ikke er noe dans i musikkvideoen (jeg er veldig svak for koreografi hehe), så liker jeg den veldig godt. Synes den er koselig, haha. Jeg velger å legge ved titletracken på det originale albumet også ettersom dette bare er en oppdatert versjon, og tar også med dance practice-videoen til “The Eve” siden det er en sang jeg liker svært godt på albumet. Koreografien er dessuten kul. 

EXO 엑소 ‘Power’ MV

 
IdssuxDdqKk

EXO 엑소 ‘Ko Ko Bop’ MV​

 
b6ycw7p9-bE

EXO 엑소 ‘전야 (前夜) (The Eve)’ Dance Practice

 
Nå er det svært vanskelig å rangere sangene på albumet etter hvilke som er best, siden jeg er utrolig glad i nesten alle sangene. Tror bare det var to sanger jeg ikke føler noe spesielt for. De var ikke nødvendigvis dårlige, men jeg har hørt mye mer på de andre sangene. Så i stedet for å rangere de, siden jeg prøvde, og oppdaget at det var umulig, så skal jeg heller liste opp de sangene jeg liker aller best, uten at de står i noen konkret rekkefølge. Selv om jeg faktisk tror “Power” er min favoritt. På det rette tidspunktet kan den få meg i ekstremt godt humør. 
 
  • “Power”
  • “내가 미쳐 Going Crazy”
  • “전야 前夜 The Eve”
  • “Forever”
  • “Ko Ko Bop”
  • “너의 손짓 Touch It”
  • “What U Do”
  • “Sweet Lies”
 
Hvis du har en, hva er din favorittsang på albumet? 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg