Amazing koreografi

Er det en ting K-Pop er kjent for, så er det koreografi. Den fantastiske dansingen i K-Pop-videoer er noe av det første som fikk meg interessert. Det er mange andre grunner til at jeg elsker det, selvfølgelig, men dansingen er virkelig noe av det jeg føler er ganske unikt med K-Pop. De legger så sinnssykt mye energi i det, og det er omtrent en selvfølge at hver title track har egen koreografi. Jeg elsker det. Det som også er så fint med K-Pop, er jo at de pleier nesten alltid å legge ut Dance Practice-videoer på YouTube, og av og til egne choreography/performance versions av musikkvideoene, der man får se hele dansen fra start til slutt, uten andre distraksjoner som gjerne er med i de offisielle musikkvideoene. I dette innlegget tenkte jeg å dele noen av mine favoritter. 

 
-7tSTUR7FG0
 
v8z1TtlY1no
 
yTmR-ogUXqo
 
j-aIyueKNcY
 
K_qlkKYL-54

(Spol til 1:40 for å se selve dansen, og hvis dere tenker å se noen av disse, tror jeg kanskje jeg anbefaler denne mest. SEVENTEEN er helt sykt synkroniserte.)

 
2cTZTqBU1Rc
 
bTu86Ll8eqk
 
Jeg har forresten nylig laget en egen K-Pop dedikert Instagram, der jeg legger ut bilder av albumene jeg kjøper, og gjerne en del av bildene jeg også legger ut her. Hvis dere er interessert heter den @kpopcaro. Dere kan også forvente å få se innlegget mitt om EXO sitt “The War: The Power of Music” album en av de nærmeste dagene. Jeg tenker kanskje i morgen. Noen av bildene ligger allerede ute på Instagram. 
 
 
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg