Eyes On You

Jeg mottok, som jeg skrev i mitt forrige innlegg, min første Korea Box her om dagen (dere kan lese mer om den her). I den fikk jeg GOT7 sitt nyeste album “Eyes On You” i You-versjonen. Da jeg åpnet esken og det albumet lå oppi ble jeg helt overlykkelig. Det var jo ikke nødvendigvis et sjokk at det var det jeg fikk, med tanke på at man kan si ifra om hvilke artister man foretrekker, og jeg hadde GOT7 veldig høyt på lista. Men jeg ble likevel utrolig glad, siden jeg er så glad i GOT7. Har jo allerede hatt planer om å kjøpe dette albumet, men nå trenger jeg jo ikke egentlig det. Med mindre jeg finner ut at jeg vil ha de andre versjonene i tillegg. Har ikke helt bestemt meg for om jeg er så gal, haha. I albumet følger det jo ikke bare med en CD, men også en fotobok, photo cards og en plakat, og på plakaten fikk jeg faktisk JB som er mitt såkalte “bias” i gruppa. Hadde selvsagt blitt glad uansett hvem jeg fikk på plakaten, og det spiller egentlig ikke noen rolle heller, siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å henge den opp noe sted. Likevel er det jo litt stas, når det er 1/7 sjanse for at man får favoritten sin, haha. I tillegg til den plakaten, så er “jakka” utenpå selve boken eller albumet også en plakat, og på den også var JB å finne, så jeg var visst heldig med den. På the photo cards fikk jeg Youngjae, JB igjen og Mark. Her er noen bilder av albumet og det som fulgte med:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Av sangene på albumet, synes jeg i grunn at “One And Only You” featuring Hyolyn er den overlegent beste sangen, men jeg synes alle selvsagt er bra, og i rekkefølge er favorittene mine slik (tror jeg… Det pleier å endre seg, haha):

  1. “너 하나만 One And Only You (feat. Hyolyn)”
  2. “Look”
  3. “망설이다 Hesitate”
  4. “Thank You”
  5. “우리 Us”
  6. The Reason

GOT7 “One And Only You (Feat. Hyolyn)” Special Video

 
sS0LCjOiIhc

GOT7 “Look” M/V​

 
Vi var jo heldige å få en kort musikkvideo til sangen “One And Only You”, til tross for at den ikke er title-tracken til albumet, men jeg skulle ønske at de hadde laget videoen til hele sangen og ikke bare en kort snutt. Musikkvideoen til title-tracken “Look” er utrolig bra, og den vil jeg anbefale alle å se, for visuelt er den seriøst helt nydelig. Utrolig behagelig å se på, rett og slett. Nå er det jo ofte sånn i K-Pop, men det slutter liksom aldri å imponere meg. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg